Joachim_F Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har du lyst til å se hvordan etterfølgeren til det voksne MMORPG-spillet Neocron tar seg ut? Da kan du bli med på den åpne betatestingen av spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) jeg har ingen forventninger, og har enda ikke sett noe screenshots. dette kan bli drittfett å kaste seg løs på imens betaen er åpen. snart 10% edit_ 70% Noen andre her som skal kaste seg løs på dette spillet? Endret 8. september 2004 av genesis Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 vurderte å laste ned å teste, men når jeg fant ut at de ikke leverte noen ordentlige nedlastingsmuligheter stod jeg over... hvis de ikke har nok båndbredde til å selv levere programfilene, tviler jeg litt på hvordan det skal gå inngame. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) vurderte å laste ned å teste, men når jeg fant ut at de ikke leverte noen ordentlige nedlastingsmuligheter stod jeg over... hvis de ikke har nok båndbredde til å selv levere programfilene, tviler jeg litt på hvordan det skal gå inngame. Du, når flere hundre (kanskje 1000) laster ned samtidig er deres løsning mye bedre. Dessuten kan de konsentrere seg mer om serverne på denne måten. Edit: Ja jeg skal spille Kommer til å ta langt tid før jeg får den da, står på venting på fileplanet Endret 8. september 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 100% kunne godt fyrt opp en ftp om jeg visste hvordan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg