Lotus-Omega Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei Har et veldig "grønnt" spørsmål om Asus p4c800 e-deluxe HK. Det jeg lurer på er om det går å koble til 4 stk s-ata disker på dette kortet. Det er totalt 4 kontakter der, men to av de står det raid 0 - 1. Og da kommer spørsmålet....kan jeg bruke de til vanlig s-ata oppsett eller er de bare for å sette opp i raid. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Kontrolleren til de kontaktene merket raid, støtter raid. Dvs. at du ikke trenger å bruke det om du ikke ønsker det. Kanhende er det tenkt slik at du skal ha harddiskene koblet til de kontaktene merket raid, og ha dvd-drev på de andre to. Det er selvsagt ok å ha harddisker på alle fire likevel. Endret 7. september 2004 av aschj Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Tusen takk. Da fikk jeg svar på det jeg lurte på. og det kjempe raskt. Grunnen til at jeg lurer er at jeg har tenkt å kjøpe 1 stk raptor 76gb HDD og en eller annen s-ata disk og har en fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå