tundra Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilken skrivebordsbakgrunn jeg skal ha, derfor hadde det vært kult om man kunne ha "random bakgrunn". Altså at jeg har en liste over bilder jeg kunne tenkt meg om bakgrunn, også skifter det automatisk mellom disse. Enten hver gang jeg starter maskinen, eller etter en viss tid. Er det noen som har peiling på om det er muligheter for å gjøre noe slikt? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har windows xp. Men det er vel ingen funksjon i windows som kan gjøre dette..? Men kanskje noen smartinger her vet hvordan man kan få det til, å lage et program som gjør dette for eksempel..? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har du PC for å sitte å se på bakgrunner? Hva er du for en fyr egerntlig Hehe Bruk ensfarget bakgrunn så slipper du å tenke på det Lenke til kommentar
tundra Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Har du PC for å sitte å se på bakgrunner? Hva er du for en fyr egerntlig Hehe Bruk ensfarget bakgrunn så slipper du å tenke på det Jeg ikke noen fyr! Jeg vil ha en pen bakgrunn, er det så galt da? Hvilken bakgrunn har du forresten? Ninja turtles som har stått der siden du kjøpte PCen eller? Ensfarget bakgrunn blir jeg værtfall lei. Kanskje du vet om en måte å forandre farge automatisk da? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Hehe turtles ja, hvordan viste du det? Nei jeg har faktisk svart bakgrunn, gir best kontrast mot icon synes jeg... Hvis du liker farger og sånn så kan du hente "Style XP" f.eks med det kan du skifte farger og design på alt i windows med noen få klikk, veldig lett forståelig. Hvis det er bare bakgrunner du er ute etter så fins det programmer til å skifte automatisk, søk etter automatic background changer i google Endret 8. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
tundra Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Det hadde jeg ikke tenkt på Takk for hjelpen! Fant et program som heter Fresh Desktop, nå skal jeg bare sjekke om det virker.... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Prøv denne du Tundra - gratis er den også Kanskje jeg skal legge ved en link ja... http://www.xymantix.com/programs/wallpaper_xchange.html Endret 8. september 2004 av pmarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå