TST Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 The Stalin Subway er et litt uvanlig, men realistisk, kommende skytespill fra G5 Software. Handlingen foregår i Moskva i 1952, i en tid da Sovjetunionen er under Josef Stalin sitt skrekkregime. Vi har tatt en prat med Nickolay Sitnikov, produsenten bak, for å gi deg alle detaljene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dette spillet ser ut til å bli et nytt pust i FPS (adventure kanskje) sjangern..her har vi både spenning, valg, og nye elementer. Historien er ike minst et friskt pust..få spill har berørt disse delene av verden. Det største plusset må være at de planlegger mer realisme i henhold til beskyttelse og dekningsmidler. Et annet godt lyspunkt er at dette ikke er nok en gjenskapelse av et slag fra Vietnam eller WW krigene....dette kan bli bra. Følger med videre... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dette spillet ser meget bra ut, faktisk så havner det blant "must-have" spillene mine, og der har det godt selskap blant Half life 2 og Soldier of firtune 3, samt da Max Payne 3, om det kommer. Liker slike spill som skaper litt mer realisme, slik som armourn her i spillet, hvordan soldatene oppfører seg mot deg, og det at dette ikke er et typisk "shot first, ask later" spill. Gleder meg Lenke til kommentar
aschj Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dette så jo interessant ut. Synes skjermbildene minna veldig of Call of Duty i rendringen. Er dette en motor de har laga selv fra grunnen? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg syns ikke det så så veldig bra ut jeg. Lite detaljert, samma texturer som går igjen. Noe plus var det, som 3d sprekker i muren. Så ialefall slik ut. Detaljert av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg