Gå til innhold

Sapphire Radeon X800 XT Platinum 256MB på lager 1

kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personelig er jeg mer lei av å vente på spill som har støtte for at disse korta skal yte godt. Per nå synes jeg det var lite vits å gå opp fra mitt 9600 XT.

Sååå enig. Etter 2 dager var jeg ferdig med doom 3. Er jo ikke et spill jeg har nå som trenger 6800 GT i forhold til Gf3 ti200 som jeg hadde. Kunne like gjerne sendt det i retur...

Lenke til kommentar
Kjøpte det, jeg. Det er jo pinadø tørke i Norge på brukbare skjermkort  :wallbash:

Har litt hast med å få bygd ferdig min nye PC  :thumbup:

Gratulerer! :) Jeg er iallfall fornøyd med mitt x800 vivo@16 pipes 500/560 som jeg snart har hatt i 2.5 måneder nå :p .

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 07/09/2004 : 23:20

QUOTE (^Th0mas^ @ 07/09/2004 : 23:12)

Personelig er jeg mer lei av å vente på spill som har støtte for at disse korta skal yte godt. Per nå synes jeg det var lite vits å gå opp fra mitt 9600 XT. 

Sååå enig. Etter 2 dager var jeg ferdig med doom 3. Er jo ikke et spill jeg har nå som trenger 6800 GT i forhold til Gf3 ti200 som jeg hadde. Kunne like gjerne sendt det i retur... 

Sååå uenig. Hadde før r9800pro. De fleste skrøt over at dette kjørte eks. FarCry smooooth med alt på full guffe. Rellativt ()=U#%(¤.

Selv kjører jeg først nå, når jeg har "rX800XTPE", dette spiller bra.

Noengang prøvd Lock On med alt på fullt, og litt AA/AF?

Det krever, for min del, mye mer enn hva 9600XT har å by på.

gf3ti er ikke dugenes i "Beyond good and evil" engang.

Har man personlig lite bruk for mer kraft burde man ikke oppgradere.

Spillene som krever er det mange av.

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Jeg for min del syns nå at lanseringen av X800 serien og 6800 serien har vært en eneste stor vits. dritt lei av å vente på at disse korta skal komme i butikken. Neste gen. kort er sikkert å finne i butikken før nåværende serie blir tilgjengelig for almenheten og da har de sikkert sunket i pris. Nei, mitt 9800pro får holde ut en stund til.

PS: Er det stor forskjell i ytelse på 6800GT med 128 mb ram og 256? (må jo innrømme at jeg har vurdert et GT kort)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...