Mushaboom Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Noen videre utvikling i saken, rmartin? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kan si mye rart om politiet i Norge, men at de jobber med slike saker på en sønda... ? :!: Desverre blir nok denne saken bare en til i bunken til denne svindleren. Tenk å gjøre seg til kjeltring for småpenger da... des,OUT! Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 nei. har bare annmeld saken, men tviler på jeg får noe tilbake! politiet skulle sende saken videre til et annet distrikt er alt eg vet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Slettet dårlig skjult hinting til å sette torpedo på selgeren, samt assortert off-topic-pjatt som følge av dette. Vær snille. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Grattis som medlem-mod psilo Folk som gjør slike ting irriterer meg så utrolig mye.. Men vær glad Norge er så lite som det er og ikke som feks USA.. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Martin, ikke glem å poste her hvis det blir noen utvikling i saken.. Helt utrolig at land som norge med så meget midler kan ikke rydde opp litt i kriminalitet. Ikke bare venter dem til det er fullstending ut av kontroll for ingrep men ofte er ingrepet slapt og lite. Ikke akkurat mange byer med flere millioner innbyggere her. Lykke til, Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå