Gå til innhold

"kjøpte" en lcd i bruktmarked her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du skal fjerne kontonummeret hans - vent noen dager da. Er ikke alle som er tilgjengelig 100% av tiden heller - kan jo være han har sendt skjermen for alt du vet.

Overføring av penger pleier å gå rimelig kjapt (tror overføringene kjøres kl 6 og 15 hver dag) ved bruk av nettbank og at en får brevet fra bbs via epost ikke vanlig post.

Lenke til kommentar
Syns absolutt at du skal vente noen dager til før du begynner å beskylde selger for svindel, hvis du overførte penger på fredag kan de i verstefall ikke ha kommet inn på hans konto før i dag, og så treg som posten er tror jeg ikke du får noen pakke før til helga.

Må si meg enig her, ja....

Lenke til kommentar
Forhåndsbetaling = teh :no:

Postoppkrav burde det ha vært.

Postoppkrav blir vel på en måte det samme som forhåndsbetaling? Man får jo uansett ikke vite hva som ligger inni pakken før man har betalt for den? Har hørt om flere som har mottatt pakker fylt med avfall i stedet for varen de ble lovet.

Lenke til kommentar
Forhåndsbetaling =  teh :no:

Postoppkrav burde det ha vært.

Postoppkrav blir vel på en måte det samme som forhåndsbetaling? Man får jo uansett ikke vite hva som ligger inni pakken før man har betalt for den? Har hørt om flere som har mottatt pakker fylt med avfall i stedet for varen de ble lovet.

man kan jo alltids åpne pakken på postkontoret, så er det ikke tvil om hvem som er tjuvradden ;)

det med kamerat som driver inkassobyrå hørtes litt suspekt ut. :whistle:

on topic:forsøk å få tak i selger de neste dagene, har du ikke hørt et pip før neste uke bør du event anmelde ham, tror ikke det blir noen prioritert sak men du kan jo håpe.

kjedlige greier det her...

Lenke til kommentar

Og du får fortsatt ikke kontakt?

Tror jeg hadde sendt han en mail og en SMS der du skriver at du anmelder han fredag morgen om han ikke ordner opp innen den tid. På fredag sjekker du mail og mobil og før du tar en tur ned på politistasjonen...

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

her er en kopi av annonsen som ligger inne.

har sendt 10 sms og forsøkt ringe hver dag .

hver gang er den slått av. saken er den at jeg sendte en sms om kjøp.

så ringde han meg opp med skjult nummer. jeg fekk en sms fra han etterpå fra dette nummer med konto nummer og vennlig hilsen svein....

betalte torsdag kveld. og han ringde aldri opp med pakkenummer som avtalt.

sjekket det konto nummer idag. tilhørte en Raya Johnsen. i stjørdal.

noen som kjenner til han her??

SELGES: Nesten ny FLATSKJERM

Varer til: 30/09/2004

Om annonsen

Kategori: Skjermer

Annonse nummer: 49227

Dato: 31/08/2004

Pris: 2000

Annonsetekst

17 " Samsung LCD Syncmaster, sølvfarget selges meget rimelig. Tipp topp stand og kun 1 måned gammel. Ring 97970622

Om annonsør

Navn: Svein Hansen

Gate/vei:

By/Sted: Horten

Fylke: Vestfold

Postnummer:

Land:

Telefonnummer:

E-post adresse: Svar på annonse

Hjemmeside:

Vis andre annonser i kategorien Data postet av samme annonsør

Vis alle annonser postet av samme annonsør

Endret av rmartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...