Dr.Gonzo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Syns absolutt at du skal vente noen dager til før du begynner å beskylde selger for svindel, hvis du overførte penger på fredag kan de i verstefall ikke ha kommet inn på hans konto før i dag, og så treg som posten er tror jeg ikke du får noen pakke før til helga. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Synes du skal fjerne kontonummeret hans - vent noen dager da. Er ikke alle som er tilgjengelig 100% av tiden heller - kan jo være han har sendt skjermen for alt du vet. Overføring av penger pleier å gå rimelig kjapt (tror overføringene kjøres kl 6 og 15 hver dag) ved bruk av nettbank og at en får brevet fra bbs via epost ikke vanlig post. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Syns absolutt at du skal vente noen dager til før du begynner å beskylde selger for svindel, hvis du overførte penger på fredag kan de i verstefall ikke ha kommet inn på hans konto før i dag, og så treg som posten er tror jeg ikke du får noen pakke før til helga. Må si meg enig her, ja.... Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Forhåndsbetaling = teh Postoppkrav burde det ha vært. Postoppkrav blir vel på en måte det samme som forhåndsbetaling? Man får jo uansett ikke vite hva som ligger inni pakken før man har betalt for den? Har hørt om flere som har mottatt pakker fylt med avfall i stedet for varen de ble lovet. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Forhåndsbetaling = teh Postoppkrav burde det ha vært. Postoppkrav blir vel på en måte det samme som forhåndsbetaling? Man får jo uansett ikke vite hva som ligger inni pakken før man har betalt for den? Har hørt om flere som har mottatt pakker fylt med avfall i stedet for varen de ble lovet. man kan jo alltids åpne pakken på postkontoret, så er det ikke tvil om hvem som er tjuvradden det med kamerat som driver inkassobyrå hørtes litt suspekt ut. on topic:forsøk å få tak i selger de neste dagene, har du ikke hørt et pip før neste uke bør du event anmelde ham, tror ikke det blir noen prioritert sak men du kan jo håpe. kjedlige greier det her... Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 sjekket konto nummer i dag hører til en i stjørdal og ikke horten som ble sagt vil sei eg er blitt lurt! han selger enda ting her i brukt markedet så pass opp! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 sjekket konto nummer i daghører til en i stjørdal og ikke horten som ble sagt vil sei eg er blitt lurt! han selger enda ting her i brukt markedet så pass opp! Ikke bare kontakt politiet, men også forbruker-rådet! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hva er navnet da? Kanskje han er kjent her på forumet. Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 har de noe å si i privat saker? brukt! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Og du får fortsatt ikke kontakt? Tror jeg hadde sendt han en mail og en SMS der du skriver at du anmelder han fredag morgen om han ikke ordner opp innen den tid. På fredag sjekker du mail og mobil og før du tar en tur ned på politistasjonen... Endret 8. september 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) her er en kopi av annonsen som ligger inne. har sendt 10 sms og forsøkt ringe hver dag . hver gang er den slått av. saken er den at jeg sendte en sms om kjøp. så ringde han meg opp med skjult nummer. jeg fekk en sms fra han etterpå fra dette nummer med konto nummer og vennlig hilsen svein.... betalte torsdag kveld. og han ringde aldri opp med pakkenummer som avtalt. sjekket det konto nummer idag. tilhørte en Raya Johnsen. i stjørdal. noen som kjenner til han her?? SELGES: Nesten ny FLATSKJERM Varer til: 30/09/2004 Om annonsen Kategori: Skjermer Annonse nummer: 49227 Dato: 31/08/2004 Pris: 2000 Annonsetekst 17 " Samsung LCD Syncmaster, sølvfarget selges meget rimelig. Tipp topp stand og kun 1 måned gammel. Ring 97970622 Om annonsør Navn: Svein Hansen Gate/vei: By/Sted: Horten Fylke: Vestfold Postnummer: Land: Telefonnummer: E-post adresse: Svar på annonse Hjemmeside: Vis andre annonser i kategorien Data postet av samme annonsør Vis alle annonser postet av samme annonsør Endret 9. september 2004 av rmartin Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er faktisk flere Svein Hansen i Horten. Jeg bor sjøl i Horten. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Skulle tro det fantes litt folk her inne fra Stjørdal Kanskje noen som kjenner denne Rayan? Vi får poste litt her inn i mellom slik at folk leser posten.... edit: Rayan.. Endret 8. september 2004 av erikindre Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 "Olle, sånn seriøst lizm, Rayan jo" ^^ Håper du har lært at forhåndsbetaling kan brenne, Men ta det med ro, det ordner seg sikkert =) Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) var det nå `balltræ` postene skulle komme? :!: Endret 8. september 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tja jeg selger aldri uten forhåndsbetaling, er det noen som er i tvil får de adr og tlf nr til andre som har handlet med meg , årsaken er at jeg tidligere sendte i oppkrav og ca 50% av pakkene kom i retur. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei, Ingen Rayan Johnsen i skattelisterne heller! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Og du er SIKKER på at dette ikke bare er du som har notert feil kontonummer...? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Skal "late" som om jeg har lyst å kjøpe skjermen "hans", morsomt å se hva han svarer Endret 9. september 2004 av zaico Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvis han svarer ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå