Griznah Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei alle sammen. julebordsesongen nærmer seg. hva skal vi gjøre i år? Skal vi dra til fjells, til sjøs, til sundvollen, til klækken, til skogs? Hva gjør vi? forslag imøteses. Eksempel: Weekend på feks. pers/sanderstølen/beitostølen med partner. Mulig vi vil ta en egenandel av partner for dette. må se litt på prisen. Noen som har forslag? Firma spanderer som dere ser=) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Julebord på danskebåten pleier å ta helt av.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Takk takk... Endelig et forslag=) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hva med fest på Club 4 eller hva det heter? Det må vel ta av? Kan jeg være partneren din, pus? EDIT: oh, det sto ", SERIØST!" i topic. Jeg trekker meg. Endret 7. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Julebord på danskebåten pleier å ta helt av.... mvh Pantera LoL Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 kommer jo litt an på aldersgruppen som her skal gjøre ting sammen. det finnes mange arrangements bedrifter der ute.. Vi benytter slike ved kick off, etc Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 kva med kontoret!! Det kjedeligste kontor kan gjøres om til eit lystigt fest lokal med litt pynt og mykje sprit Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Som Øivind skriver spørs det litt på aldersgruppa. En helgetur som allerede foreslått i ditt eget innlegg kan være en sikker vinner. Da kan de som ønsker bare festing gjøre det, mens de som vil leke litt i snøen kan også gjøre det i tillegg. Danskebåten føler jeg er litt oppbrukt og man er i større grad fastlåst. Evt. kan man ta en helgetur til Køben, Hamburg eller andre lett tilgjengelige byer i utlandet. Du er heldig som kan få et såpass stort opplegg sponsa av jobben. Her får vi knapt nok julekort en gang Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Vel, jeg er 23, ei anna er 22, også er det vel ei på 30, deretter hopper vi opp til 40-50+. Er et regnskapskontor. Vi trenger ikke benytte oss av noen arrangementsbedrift for å finne på julebord akkurat =) Men noe som tar en hel weekend høres egentlig artig ut, blir litt mer ut av det. Tenk, julebord en hel helg Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Pleier å ha det i øverste etg på Plasa (rett under skybaren) der jeg jobber. Det koster, men er ganske fett å sitte og se ned på lille Oslo mens man spiser grisegod mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå