karl-wilhelm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hva skal jeg bruke for å spille av rar filer? Da måtte jeg le, det var litt morsomt. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hahahahaahahahhahahaha! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Den var artig ja........... Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Må legga inn ein komentar til ein kompis og, det var ikkje så lenge siden han hadde fått seg pc og han hadde lan for første gong.. Han satt på eit rom for seg sjøl, og han ropte: "Robin, kor er any key ?!" hehehe, mobber han for den endo Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hehe, en kamerat av meg lurte på hvilken internetbrowser jeg bruker og jeg svarte opera. Han sa at han har hørt at det er skikkelig bra osv. Og så spør han meg: "Du, kan må gå inn på internett med Opera?" :!: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 "Robin, kor er any key ?!" hæhæhæhæhæ Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gullkorn? Det er en seksjon som heter "Gullkorn"... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg hadde en venn som lurte på hvor skrivebordet var. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gullkorn? Det er en seksjon som heter "Gullkorn"... gullkornene skal komme fra forumet vel så det kameratene til folk har sagt (med mindre de har sagt det på forumet) er vel uvesentlig for den forum delen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hva skal jeg bruke for å spille av rar filer? Da måtte jeg le, det var litt morsomt. Ja, har aldri hørt maken. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hva skal jeg bruke for å spille av rar filer? Da måtte jeg le, det var litt morsomt. Haha, den satt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Syntes den var litt tidi jeg No offence: Men hva er vitsen med at alle poster om at de ikke syntes det er morsomt i det hele tatt, er vel ikke veldig gøy for trådstarter!? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 No offence: Men hva er vitsen med at alle poster om at de ikke syntes det er morsomt i det hele tatt, er vel ikke veldig gøy for trådstarter!? Når man poster på et forum må man tåle å få reaksjoner. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg syns det var litt artig å høre slike ting jeg, hva for noe teit og morsomt om data andre har sagt og slikt Stå på! Jeg vil gjerne høre mer iallfall! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tja, farfaren min var på besøk hos meg og lurte på hvorfor ikke tv'en starta så han ba meg om hjelp, det viste seg at han hadde setti seg foran data skjermen :!: Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Syntes den var litt tidi jeg No offence: Men hva er vitsen med at alle poster om at de ikke syntes det er morsomt i det hele tatt, er vel ikke veldig gøy for trådstarter!? Det går veldig fint Orochimaru. Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tja, farfaren min var på besøk hos meg og lurte på hvorfor ikke tv'en starta så han ba meg om hjelp, det viste seg at han hadde setti seg foran data skjermen :!: haha! søtt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå