lars68 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) jeg bare lurer på hvor på forumet det står om shader modellene til ATI og NVIDIA. jeg har sett mange steder at ATI skulle vært best, men jeg litt itvil Endret 7. september 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her. Når det gjelder shader modellene til ati og nvidia er vel forskjellen at nvidia har støtte for sm 3.0 og ati har ikke implementert dette. :Edit og kanskje en bedre topic hadde gitt mye flere svar Endret 7. september 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Du skjønner jeg vil bare ha et klart svar på hvem som er best i shader, og det fikk jeg nå. jeg har selv bestilt et ASUS Radeon X800xt, men det skal vist ikke være stor forskjell det der med at jeg ikke fant det på forumet, det var fordi jeg ikke egentlig orket, men tusen takk, jeg lurer på om de vil stenge denne tråden??? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 - Endret topic - Slettet off-topic innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå