Gå til innhold

SE K700i Meldinger, hvor mange er det plass til?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på en ting angående meldingene du kan ha i Sony Ericsson K700i. Jeg har hatt rundt 80-90 meldinger i min inboks og da har jeg ikke hatt noen andre. Da var den full. Er det seriøst ikke plass til mer enn rundt 80-90 meldinger på den? Går det ann å gjøre noe så den får plass til fler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med å ha så mange sms da? Sms e rjo så på vei ut, mms og snakkemeldinger skal jo overta. Så skjønner ikke hva folk maser om egentlig. Er jo mms, animasjoner, videofiler som er morsomt å få og sende, sms er liksom bare en billig måte å komminusere på spør du meg.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å ha så mange sms da? Sms e rjo så på vei ut, mms og snakkemeldinger skal jo overta. Så skjønner ikke hva folk maser om egentlig. Er jo mms, animasjoner, videofiler som er morsomt å få og sende, sms er liksom bare en billig måte å komminusere på spør du meg.

Ehh..

SMS er det det som blir brukt mest av i hele verden da.

Men alle har sin mening.

Det er kanskje litt lite, men går fint for meg...Bare å slette sendte meldinger da ;)

Lenke til kommentar
Sms blir brukt mest i verden ja, fordi mms ikke har kommet helt igang. prisen er ennå "høy" og ikke alle har mms telefoner ennå. men vet 1 år til du, da tror jeg ikek mange benytter seg av sms. Da har itillegg push-2-talk meldinger kommet.

Litt bortreist du.

Jeg tror at SMS kommer til å vare mange år til.

Ja, det er kjekt å få bilder og lyd som melding, men ikke som en samtale.

Push to Talk blir også bra, men det er ikke alltid man har lyst til å prate med folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...