anderslien Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg lurte på en ting angående meldingene du kan ha i Sony Ericsson K700i. Jeg har hatt rundt 80-90 meldinger i min inboks og da har jeg ikke hatt noen andre. Da var den full. Er det seriøst ikke plass til mer enn rundt 80-90 meldinger på den? Går det ann å gjøre noe så den får plass til fler? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 100 meldinger. Og det er tilsammen med MMS, SMS, Sendte, Utboks osv Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 100 meldinger.Og det er tilsammen med MMS, SMS, Sendte, Utboks osv Og det er liksom maks? Det sug! Det er jo ingenting da! Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva er vitsen med å ha så mange sms da? Sms e rjo så på vei ut, mms og snakkemeldinger skal jo overta. Så skjønner ikke hva folk maser om egentlig. Er jo mms, animasjoner, videofiler som er morsomt å få og sende, sms er liksom bare en billig måte å komminusere på spør du meg. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva er vitsen med å ha så mange sms da? Sms e rjo så på vei ut, mms og snakkemeldinger skal jo overta. Så skjønner ikke hva folk maser om egentlig. Er jo mms, animasjoner, videofiler som er morsomt å få og sende, sms er liksom bare en billig måte å komminusere på spør du meg. Ehh.. SMS er det det som blir brukt mest av i hele verden da. Men alle har sin mening. Det er kanskje litt lite, men går fint for meg...Bare å slette sendte meldinger da Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sms blir brukt mest i verden ja, fordi mms ikke har kommet helt igang. prisen er ennå "høy" og ikke alle har mms telefoner ennå. men vet 1 år til du, da tror jeg ikek mange benytter seg av sms. Da har itillegg push-2-talk meldinger kommet. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hah, altså det er noe av det teiteste jeg har hørt.. SMS er vell mest brukt, kommer til å ta LANG tid før MMS og talemeldinger "overtar". Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 100 meldinger holder i mitt tileflle hvertfall. Synes det er mer enn nok!! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sms blir brukt mest i verden ja, fordi mms ikke har kommet helt igang. prisen er ennå "høy" og ikke alle har mms telefoner ennå. men vet 1 år til du, da tror jeg ikek mange benytter seg av sms. Da har itillegg push-2-talk meldinger kommet. Litt bortreist du. Jeg tror at SMS kommer til å vare mange år til. Ja, det er kjekt å få bilder og lyd som melding, men ikke som en samtale. Push to Talk blir også bra, men det er ikke alltid man har lyst til å prate med folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå