P-in-P Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har tenkt å begynne å spille litt Super Nintendo igjen, men da jeg fikk se kontrollen så ble jeg litt skeptisk, for å ikke snakke om hvor slitt den er blitt Men så til saken, jeg har tenkt å prøve å koble en PlayStation kontroll til SNES konsollen! Noen som har litt peil på hvordan en kan gjøre det eller link til en side som forklarer hvilke pins som styrer hvilke knapper på PS kontrollen? Har allerede googlet litt selv, men uten hell... Alle råd og vink blir motatt med glede Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ta en titt på denne. Ser ut som en fin deal, med mindre du virkelig vil koble slikt selv Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Hadde nok tenkt å koble det selv siden jeg ikke gidder å bruke serlig med penger på prosjektet Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hadde nok tenkt å koble det selv siden jeg ikke gidder å bruke serlig med penger på prosjektet Det bør ikke bli et prosjekt ''hvorfor gjøre det vanskelig når du kan gjøre det lett ?'' Har altid lurt liit på den der... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ta en titt på denne.Ser ut som en fin deal, med mindre du virkelig vil koble slikt selv Compatible with USA and Japanese consoles only Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Oida, så ikke den der. Letteste ville jo være å bare kjøre på med emulator og bruke usb adapter. Så la snes maskina stå ved siden av og late som den er på Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Fikk bare så lyst til å gjøre slik Menne da kommer problem nr. 2; Da må jeg koble PS kontrollen til PCen og det er minst like slit! Tror nok jeg driter i hele greia jeg BTW: Det er ikke noe alternativ for meg til PS kontrollen Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gjør som meg, spill SNES på ps2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå