Gå til innhold

Tillitt til operatørene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel si med en gang at jeg har mest tro på de store, kjente selskapene som har holdt på med dette fra begynnelsen av. Jeg har ingen tro på disse nye småselskapene som suser inn på markedet i ny og ne for å bli hypet opp gjennom tabloidene og diskusjonsforum av lave priser. Hadde engang i tiden et Site-abbonement, det gikk jo ad dundas.

 

Betaler heller "litt" mer for å være kunde hos et stabilt firma. Dessuten er det bare de store som subsidierer telefoner. Får heller bare stole på at strømmen av små døgnflue-operatører er med på å holde prisnivået hos Telenor og Netcom på et fornuftig nivå, selv om det måtte ligge høyere enn hva de mindre kan tilby.

 

Topp 3

1. Netcom, har vært kunde i 6 år.

2. Telenor

 

 

Bunn 3.

1. Teletopia

2. Mobyson

3. Talkmore

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Er forhandler, så min liste blir noe annerledes

 

 

Topp 3:

 

Telenor - disse går det faktisk ann å snakke med

NetCom - Har de selv, litt kronglete å få info og ordne ting hos de på jobb, men alt i alt ok, gode priser på bedabo!

Talkmore - Eneste kontantkortoperatøren som virkelig viser at de har orden på sysakene.

 

Bunn 3:

Sense - Sense har nå hatt 1 år med bare tull spør du meg..og de er umulige på kundeservice/forhandlerservice

Tele2 - var totalt umulige å ha med å gjøre i kundesaker før..men nå ser det ut som de har funnet formen..kan bli bedre

Mobyson - Also known as hvordan man ikke skal starte teleselskap.

Lenke til kommentar

1. netcom

2. chess (de har blitt litt slarkete i det siste men alt i alt er jeg fornøyd med dem)

3. talkmore

 

1. telenor mobil (har opplevd endel tull med de, spesielt da jeg skulle endre abonnementene på alle mobilene i huset, plagsomme tlf-selgere)

2. sense (hatt litt tull da jeg skulle skifte fra et abonnement pluss plagsomme tlf-selgere, ødelegger tillitten)

3. mobyson (hørt dårligere erfaringer med portering, forbrukerombudssaker og at mine sider ikke funker ennå, dårlig! har vurdert å bytte til dem men da må de få orden i dette tullet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...