SiR0 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Siemens S65 Den første mobiltelefonen på det norske markedet med 1,2 megapikslers kamera er endelig her. Telefonen kan friste med både minnekort-plass og et vell av proff-funksjoner. Men hvordan er den i det virkelige liv? Vi har tilbrakt de siste ukene med Siemens nye flaggskips-telefon for å prøve å finne ut av nettopp det. Les artikkelen her Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 En god test jeg har ventet lenge på Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Syns kamerasøkeren er virkelig bra jeg... Skjermen også... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Den har altså ikke nattmodus? Det syns jeg var dårlig. Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bra test! Har ventet lenge på den! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 helt enig i at den har en forferdelig skjerm. når man sammenligner den med k700i begynner man virkelig å tenke på hva designerne til siemens har tenkt med... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 helt enig i at den har en forferdelig skjerm. når man sammenligner den med k700i begynner man virkelig å tenke på hva designerne til siemens har tenkt med... ville anta de tenkte med hodet jeg da, det er hva 99.99% av alle tenker med, men et bedre spm er vell hva de tenkte på Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 push to talk noe som støttes av en rekke nye telefoner som Nokia 5140 og Siemens egen M65-modell. hmm m65 har ikke push to talk Synd at skjermen er dårlig hva tenker folka hos siemens,de kunne like greit brukt skjermen fra sx1. Lenke til kommentar
superman Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bra test, men dere har ikke nevnt at du kan oppdatere telefonen (firmware) ved hjelp av kabel. Dette er en stor fordel, ettersom mye kan rettes på i senere tid. Det er vel også bare på Siemens telefonene du kan gjøre dette hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hmm syns nå personlig at det er rart kameraet fikk så bra karakter i forhold til 7610 da jeg personlig mener det gir bedre bilder enn s65. vet 7610 ble dratt ned fordi telefonen er såpass dyr men s65 er da heller ingen billig telefon. just my 2 cents. ellers god test Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 7610 tar mer fargerike bilder (av og til mer realistiske) men bildene på s65 er noe skarpere og har høyere oppløsning, noe ihvertfall jeg verdsetter mer enn fargene Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 jeg har lenge tenkt på å skaffe meg ny telefon, og denne snuser jeg nå litt på etter denne testen. Kom gjerne med tips til andre telefoner i samme prisklasse jeg burde vurdere, strekker meg ikke særlig lenger enn 3500,- uten abonnement. Håper dere kan hjelpe meg. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 jeg har lenge tenkt på å skaffe meg ny telefon, og denne snuser jeg nå litt på etter denne testen. Kom gjerne med tips til andre telefoner i samme prisklasse jeg burde vurdere, strekker meg ikke særlig lenger enn 3500,- uten abonnement. Håper dere kan hjelpe meg. Mvh, Haakon her har du tipset, velg siemens s65. er lekker og har det meste av funksjoner, og til lav pris(lavere enn max prisen din), vet mpx.no har tilbud på denne mobilen denne uka Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kjøp den billigst på www.utenabonnement.no Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Flott test av alt utstyret på tlf Men for å være KVERULANT eller er jeg det ? Hvor god er antenna/dekning på tlf. Hvor god lyd er det i høytaleren når man hører i den. Hvor godt tar Mic imot lyd når man prater i den. Sist jeg kjøpte tlf var det faktisk for å bruke den til å RINGE med. Har vi virklig kommet så langt at vi ikke ringer med telefonene lengre ? og bare "leker" med de. Endret 7. september 2004 av JonV Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er feil det dere skriver i testen at man må bruke adapteret for å sette inn RSMMC-kortet. Til dette kan man bruke batteridekselet, det står til og med i manualen det Lenke til kommentar
jorg Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg har lenge tenkt på å skaffe meg ny telefon, og denne snuser jeg nå litt på etter denne testen. Kom gjerne med tips til andre telefoner i samme prisklasse jeg burde vurdere, strekker meg ikke særlig lenger enn 3500,- uten abonnement. Håper dere kan hjelpe meg. Mvh, Haakon her har du tipset, velg siemens s65. er lekker og har det meste av funksjoner, og til lav pris(lavere enn max prisen din), vet mpx.no har tilbud på denne mobilen denne uka tele2 har tilbud på denne og... men støtter s65 aac? noen som har prøvd? hvordan blir lyden? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Hvor god er antenna/dekning på tlf.Hvor god lyd er det i høytaleren når man hører i den. Hvor godt tar Mic imot lyd når man prater i den. Sist jeg kjøpte tlf var det faktisk for å bruke den til å RINGE med. Har vi virklig kommet så langt at vi ikke ringer med telefonene lengre ? og bare "leker" med de. Hehe, du har et godt poeng Vi har ikke pleid å kommentere talekvaliteten i telefoner når den ikke skiller seg ut i negativ retning. Vi har ingenting å utsette på S65 sin talekvalitet ihvertfall. push to talk noe som støttes av en rekke nye telefoner som Nokia 5140 og Siemens egen M65-modell. hmm m65 har ikke push to talk Synd at skjermen er dårlig hva tenker folka hos siemens,de kunne like greit brukt skjermen fra sx1. Selvfølgelig ikke, CX70 var det nok vi tenkte på. Korrigert nuh! Til dette kan man bruke batteridekselet, det står til og med i manualen det Indeed. Korrigert. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som vet hvor de selger datakabel for kommunikasjon mellom pc-telefon billig her i norge? Jeg tror jeg går for denne, virker som et godt kjøp. Litt tvilsom til utenabonnement.no, noen som har noen erfaringer med de? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Mine erfaringer med telefonen kommer i produktguiden så snart den er godkjent av moderator. Kan nevne såpass mye at dette er en telefon som ikke anbefales uten store forbehold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg