AllFather Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei Jeg har en SB65G2 som jeg fikk for en 3 dager siden, og gikk nøye igjenom alt da jeg montere den. Ingen løse ledninger så vidtt jeg kunne se Etter å ha installert windows xp home (no), alle oppdateringer og drivere som kom med shuttleboksen (lyd,lan,wan, hovedkort) så plugget jeg i høytalerene og tenkte jeg skulle teste. Men det funket dog ikke noe særlig bra, fordi det kom ikke lyd ut verken hvis jeg koblet i fremme på pcen eller bak. Sjekket lydinstillinger etc, og det virker som det interne lydkortet blir oppdaget, men det kommer dog ikke noe lyd ut. Det er aktivert i bios etc, har prøvd å deaktivere for så å aktivere det igjen, men ikke noe positivt resultat . Noen som har et forslag? Bruker audigy ls kortet nå istedenfor, men det er jo litt greit å ha det interne pga 2 ting: 1. Tilkoblingene fremme og bak 2. ekstra lydkort tar plass, plass som trenges til luftsirkulering. -.Thomas Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 er det 5.1 høyttalere du bruker? isåfall burde du sjekke avanserte lydinstillinger i kontrollpanelet. Se om "1 digital output only" (eller noe i den duren) står merket av. hadde samme problemet med lydkortet mitt. Om det ikke er 5.1 vet jeg ikke Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Nei, det er lgitech z3 eller hva de en nå heter Så bare 2,1 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 har noe av det samme problemet.. mitt problem er at jeg ikke får mikrofonen til å fungere, den fungerte før jeg bytta til shuttle, har lagt inn alle drivere osv Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Har du funnet ut hvorfor? Kontaktet noen eller?Æ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå