Gå til innhold

Skal ha ny LCD skjerm

Øivind_BJ

Anbefalte innlegg

..og alternativene jeg er på nå er:

NEC MultiSync 2080UX

NEC MultiSync 2080UX+

EIZO FlexScan L885

I all hovedsak er det snakk om spilling. Jeg er ingen fps fantast, men det blir mye online 3D gaming (EverQuest/DAoC, og forhåpentligvis snard World of Warcraft)

Noen innspill? Andre jeg bør vurdere?

PC'en er for tiden en smule avleggs, men vil bli oppdatert nærmere jul(ebonusen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel NECen har bedre bildeprossessor, som gir et bedre bilde og mer korrekte farger.

Er du kresen er NEC et bedre valg. Men som du sier, du skal spille. Regner ikke med at du driver med billedredigering ;)

Offtopi:

Øivind, hva står BJ for ?

(kanskje litt å ta i for en gutt :whistle:)

Lenke til kommentar

Hmm, tja. Jeg pleier å gi litt ekstra når jeg gjør noe, og som regel sikter jeg litt høyere enn nødvendig, og 4.5k mer er jo ganske mye :) Jeg skal se litt på den Viewsonic'en og gruble litt på det.

Når det gjelder BJ, så er det faktisk resten av navnet mitt i innitialer :) Men jeg tar et hint, så jeg skal se hva jeg får gjort med det :)

Øivind

Lenke til kommentar

Jeg er også ute etter ny LCD-skjerm, men jeg har lyst til å drive med litt gaming og slikt. OG er også opptatt av at den skal fungere bra til billedbehandling og helst tegning. Hvilken skjermstørrelse er det egentlig som er best utviklet for å være en allrounder? 17" 19" eller 20"?

... var et sted jeg leste at 20" var bedre enn 19" til spill f.eks. Synes dette virket snodig! :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...