Øivind_BJ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 ..og alternativene jeg er på nå er: NEC MultiSync 2080UX NEC MultiSync 2080UX+ EIZO FlexScan L885 I all hovedsak er det snakk om spilling. Jeg er ingen fps fantast, men det blir mye online 3D gaming (EverQuest/DAoC, og forhåpentligvis snard World of Warcraft) Noen innspill? Andre jeg bør vurdere? PC'en er for tiden en smule avleggs, men vil bli oppdatert nærmere jul(ebonusen). Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 siden du skal spille kan du sparelitt på Viewsonic vp201 s eller b Men klart best til spilling av disse tre du har foreslått er helt kalrt NEC 2080 ux+ NECen og ViewSonicen bruker akkurat samme panel Spørsmålet her er 8 k (viewsonic) vs 12,5 (Nec 2080 ux+) Lenke til kommentar
Øivind_BJ Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Så med unntak av 4,5k, så er det ingen vesentlige forskjeller? Valget virker jo litt lettvint dersom dette er tilfelle Øivind Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 vel NECen har bedre bildeprossessor, som gir et bedre bilde og mer korrekte farger. Er du kresen er NEC et bedre valg. Men som du sier, du skal spille. Regner ikke med at du driver med billedredigering Offtopi: Øivind, hva står BJ for ? (kanskje litt å ta i for en gutt ) Lenke til kommentar
Øivind_BJ Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Hmm, tja. Jeg pleier å gi litt ekstra når jeg gjør noe, og som regel sikter jeg litt høyere enn nødvendig, og 4.5k mer er jo ganske mye Jeg skal se litt på den Viewsonic'en og gruble litt på det. Når det gjelder BJ, så er det faktisk resten av navnet mitt i innitialer Men jeg tar et hint, så jeg skal se hva jeg får gjort med det Øivind Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Viewsonicen ligger under tester - skjermer Både som dybdetest og den er med i en roundup lg vs viewsonic.. Meget bra skjerm Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jadda... fint å være sivilarbeider sier jeg bare.... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 ViewSonic har en fin 17 tommer. Er veldig fornøyd med den. Fin 19 tommer også. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg er også ute etter ny LCD-skjerm, men jeg har lyst til å drive med litt gaming og slikt. OG er også opptatt av at den skal fungere bra til billedbehandling og helst tegning. Hvilken skjermstørrelse er det egentlig som er best utviklet for å være en allrounder? 17" 19" eller 20"? ... var et sted jeg leste at 20" var bedre enn 19" til spill f.eks. Synes dette virket snodig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå