Jon A. Feet Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei Jeg lurer på om det er noen som vet om billige vannkjølingssett. +At jeg lurer på om noen har erfaringer med AMD water cooling kit eller andre vannkjølinger. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Billig vannkjølingstips finner du under Prosjekt Billig Vannkjøling hvis du søker her i forumet. Samme med Pro water kit erfaringer. det er mange av de. Danger den erfaringer finner du også hvis du søker litt. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Beveg øya litt oppover, så ser du en annonse fra netconnection :smile: Det billigste vannkjølinssettet de har koster litt mer enn amd pro water kit gjør. 1095,- + radiator og vifte. Eller så kan du jo bare droppe ideen om sett, og gjøre noe sånt som det her: -Pumpe: maxijet eller lign. fra webzoo.net eller tilsvarende. Kommer på ca. 300. -Blokk: bestem deg selv, søk i tidligere poster.. ca. 400-700, kommer jo helt an på blokka. Har du ustyr og ferdigheter kan du evt. lage en selv. -Slange, kjøp på jernvarehandel, rørlegger eller noe. 50 kroner kanskje ? -Radiator: høggern, here we come :smile: ca. 50kr -Vifte®: kommer jo helt an på radiator, hva du trenger og vil ha. Mange poster om samme tema på forumet fra før av. -Slangeklemmer og annet skrot: jernvarehandel el.lign. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 http://www.overklokking.no/cooling/vann_ak...annk/index.html Der er min historie.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå