Joachim_F Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har du drømt om å være en del av det berømte Star Trek-universet? I så fall kan du glede deg til at serien vil få sitt eget MMORPG-spill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Herlig! Dette har jeg sett fram til lenge! Får bare krysse fingrene på at de ikke bommer så mye som SOE gjorde med SWG. Endret 7. september 2004 av Pytagoras Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Krysser alt jeg har av kryssbare legemsdeler! "Beam me up, Scotty!" "Scotty?" "Damn, he went linkdead." Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Krysser alt jeg har av kryssbare legemsdeler! "Beam me up, Scotty!" "Scotty?" "Damn, he went linkdead." Den quoten hadde jo vært genial! Uannsett har jeg tilgode å bli imponert over et MMORPG som henter inspirasjon fra kjente miljøer. SWG et et bra MMORPG, men ikke som "Star Wars - basert". Av det jeg har sett/lest om Matrix Online, kan jeg ikke direkte si at jeg egentlig gleder meg. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Yes! dette har jeg håpet på en god stund nå, håper det blir litt som swg hvor du kan ha spiller byer å egne leiligheter og like mye inlevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg