Gå til innhold

Spillelister i 6230 og minnekortleser


Anbefalte innlegg

Er ny på forumet, men har fått med meg en tidl tråd om spillelister i Nokia 6230 uten å finne svar på følgende:

 

Jeg har 256Mb minnekort og har kjøpt meg minnekortleser. Noen som vet hvordan jeg kan overføre spillelister til minnekortet? Får bare laget spillelister i Nokia Audio Manager og der kan jeg bare overføre med IR eller BT og det går ikke veeeldig raskt...

 

Er minnekortleser rett og slett meningsløst når man opererer med spillelister?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er selvsagt den enkleste måten å overføre mp3-filer til tlf med minnekortleser på, men det funker IKKE med spillelister :hrm:

 

Men jeg fikk det til å funke slik (med fare for å irritere folk som har visst dette leeenge) :

 

 

Overfør filene til minnekortet som beskrevet ovenfor. Åpne Audio Manager og koble til telefonen. Lag en tom spilleliste. Trykk på "Playlist" på mappetreet under "Phone" (tar litt tid før noe skjer). Høyreklikk på den nye spillelisten din og velg "Add" fra hurtigmenyen, evt. bruk "Add"-knappen nede til venstre. Du får nå opp en liste med alle mp3-sporene som finnes på telefonen og minnekortet. Velg de du ønsker å ha i den nye spillelisten din og klikk "OK". Finito totale.

 

NÅ er jeg forønyd med 6230'n min, nå!

Logout.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...