Clint Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei! Jeg får snart min 1557 GLS fra Netshop og lurer på om noen har en suksessfull fremgangsmåte av installering av drivere? Har dere som har tilsvarende maskin bare kjørt alt fra CD plata som følger med, eller har dere lastet ned nye drivere? Hvilken rekkefølge bruker dere? Først inf. drivere, og så alt annet? Lenke til kommentar
knut Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 1557 inneholder en alt i ett pakke, som legger inn alle drivere utenom det trådløse automatisk Lenke til kommentar
Clint Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 OK. Men da skulle det være rimelig enkelt ja! Takk for svar! Er det noen som har opplevd "bugs", og byttet til nyere drivere/BIOS? Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Var ikkje heilt fornøgd med ytelsen på spel etter å ha installera driverane. Fann fort ut at grafikk driverane på CDn er ganske gamle. Testa med 3dMark2001 SE og fekk 7400 med standard instillingar. La derfor inn dei nye Omega driverane, og testa på ny. Da fekk eg 10400 . Resten av driverane er også for gamle, men det du finn på AOpen sida er ikkje noko nyare (2003!), så eg bruka dei andre driverane fra CDn. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Da vet jeg det! Takk for svar. Maskinen kommer i posten i morgen! Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Da vet jeg det! Takk for svar. Maskinen kommer i posten i morgen! Gled deg! Kjørte Juiced demoen (NFSU wannabe) i 1400*1050 med maks detaljer (bortsett fra AA) utan problemer . Samme med Silent Storm. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg bestillte samme pcen hos Netshop på Søndag, men den er fortsatt ikke sendt :\ Noen om vet noe om leveringstid? Hvor har dere bestillt i fra? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg bestillte samme pcen hos Netshop på Søndag, men den er fortsatt ikke sendt :\ Noen om vet noe om leveringstid? Hvor har dere bestillt i fra? De er kjent for å være veldig raske. Hadde de alle komponentene du skulle ha inne på lager da? Eventuelt så burde du ta kontakt med de, meget hjelpsomme folk der Lenke til kommentar
nilstorstein Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Eg fikk min i posten i går!! Eg bestilte forrige lørdag, og maskinen vart sendt på torsdag. Er veldig fornøgd med pc'n! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvordan ser jeg om komponentene er inne på lager da? Bestillte kun DVD +/- rw brenner i tillegg, og uten OS.. Netshop 1557GLS bærbar, 512MB, 60GB, 1,7GHz, WLAN, Lenke til kommentar
nilstorstein Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Eg fikk ein mail, der det stod leveringstid for dei forskjellige komponenta. Maskina vart sendt 4 dager før dette, så eg var nok heldig der... Viss du går på tilpass maskin på Netshop, så ser du lagerstatus på komponenta. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har ventet siden den 30.08.04. Dette fordi de ikke hadde barbone kabinettet på lager. Men det gikk meget raskt etter at de fikk de inn på lager. Akkurat NÅ drar jeg til postkontoret! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ah, seff. Alle komponentene er på lager ja.. Men jeg har ikke fått noen mail om ordrebekreftelse osv... Får man det hos netshop etter man har lagt inn ordre? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Har de forresten det tilbudet enda? Ser det ingen plass? Betaler 13900 for: Netshop 1557GLS bærbar, 512MB, 60GB, 1,7GHz, WLAN, R9700 + den dvd +/- brenneren? Endret 8. september 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
nilstorstein Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Fikk både ordrebekreftelse og leveringsbekreftelse. Du kan logge deg inn på netshop , og sjå ordrestatusen din der. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ja, såg ordrebekreftelesen der, men skal man ikke få det på mail også? har dere fått det? satan -> 1 stk. Hitachi Travellstar ATA/100 60GB 5400RPM 5K80 8MB cache (Ubekreftet 13.09.2004) 1 stk. Aopen barebone bærbar PC m/ATI 9700-128 15"TFT, 10/100, 56K, modell 1557GLS (Ubekreftet 17.09.2004) La ikke merke til det der... faen, da kan det ta lang tid da? Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tek nok litt tid da ja. Det var ukens tilbud som kosta 13900, og det er over nå. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hehe, ukens tilbud over? Jeg fant tilbake til en link til det ukens tilbud greiene, og fikk det til samme prisen... De fiksa det i dag, etter de sendte meg pc-en, men jeg fikk det i hvertfall til 13 900 Nice... Trodde heller ikke alt var på lager, men ser jo slik ut siden de har sendt pcen til meg *gleder meg som en unge* Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 *gleder meg som en unge* *med god grunn* Enjoy! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hehe, takk takk! Va jo forresten du som ga meg linken og i en anna tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå