slackies Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har kjøpt en Western Digital raptor disk av databutikken får et år siden ca. Den sluttet å fungere etter et halvt år, å jeg har prøvd å få returnert den gjennom databutikken, men jeg for aldri svar fra dem. Ikke gjennom returneringsskjemaet engang. Jeg har gitt opp databutikken, etter 4 forsøk med å komme i kontakt med dem. er det noen norsk importør jeg kan sende den rett til? Er 5 års garanti på raptor diskene. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du kan jo høre med norek.no, de som leverer til datakjeden, komplett og flere andre, men det er ikke sikkert de er interesert. Har du prøvd å ringe datakjeden? Det kan jo hende at det hjelper ikke det at jeg tror så veldig på det. Det er en grunn til at datakjeden har dårlig rykte her. Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 du har 2 muligheter 1. få kontakt med databutikken 2. ordne en retursak på www.wdc.com, du må da sende disken til Tyskland, dette koster ca 190 kr (og da jeg gjorde det med min 40 GiB var jeg jo halvveis til ny disk... argh) og tar et par-3 uker før du får disken tilbake. Vær obs på at du kan risikere å få en "remanufactured" disk, dvs en reparert, brukt disk. Noen importør som vedkjenner seg garantiansvaret tror jeg ikke du vil finne, men legg ut informasjonen her hvis du mot formodning skulle treffe på noen fornuftige mennesker. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 En kamerat av meg sendte inn noen deler i retur til Databutikken, og etter 3 måneder med masing OG klaging til ledelsen der, fikk han ENDELIG delene tilbake. Etter det har hverken han eller jeg brukt databutikken. Det som er litt morsomt er at for en stund siden leste jeg at databutikken hadde skjerpa seg... :!: Dette beviser vel egentlig hvor usant det var Men uansett, send dem mail i hytt og pine, si at du kontakter forbrukerråd/ombud eller evt. politi, så blir det nok fart på sakene skal du se. De har vel plikt til å ta imot slikt, har de ikke? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Ser databutikken.com leser dette så vi ser vel snart en kommentar Generelt, så sant ditt krav er berettiget, får du evt. ta det med forbrukerombudet om ingenting skjer. Men prøv å ringe også ja Endret 8. september 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har kjøpt en Western Digital raptor disk av databutikken får et år siden ca.Den sluttet å fungere etter et halvt år, å jeg har prøvd å få returnert den gjennom databutikken, men jeg for aldri svar fra dem. Ikke gjennom returneringsskjemaet engang. Jeg har gitt opp databutikken, etter 4 forsøk med å komme i kontakt med dem. er det noen norsk importør jeg kan sende den rett til? Er 5 års garanti på raptor diskene. Hei. Jeg leser at du ved flere anledninger har forsøkt å komme i kontakt med oss. Vi mottar daglig henvendelser på mail både via kontaktskjema på nettsiden vår, og gjennom skjema for returforespørsel. Om din henvendelse av en eller annen grunn ikke nådd frem til oss så beklager jeg det. Vi vil selvfølgelig ta i mot disken i retur om den er kjøpt hos oss. Du kan treffe oss både på mail og telefon. Kontaktinformasjon finner du her: Kontaktinfo - Databutikken Norge AS Med vennlig hilsen Kundeservice Databutikken Norge AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå