Spydz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Prøvde å ta kontakt med Tele2 på mail.... det skulle vise seg at svaret aldri kom... før etter EN MND!!!! Fler som har intrykk av at tele2 kundeservice er bare skrall ?? eller har jeg vært uheldig... jeg som vurderte å bli kunde der... men nå tviler jeg sterkt!!!!! Bånn i bøtta, spør du meg Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vel, selv om du har hatt en dårlig erfaring med Tele2, trenger ikke det nødvendigvis bety at Tele2 er like bånn i bøtta som du tror. Prøvd å ringe dem ? Sendte du flere mailer ? Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tele 2 er dårlig å svare på mail. Har samme erfaring som du. Må nok ringe dersom du skal få svar inne en måned. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Selv har jeg sendt en eneste mail til Tele2, og fikk svar få minutter senere. Folk oppfatter nok kundeservice ganske forskjellig uavhengig av leverandør:) Hvis du vurderer Tele2 som din ISP så kan jeg si at jeg har hatt dem i et drøyt år nå, og er stort sett fornøyd. Var litt problemer på forsommeren hvor linja gikk opp og ned som en jo-jo, men dette har rettet seg. Linjehastigheten har alltid ligget litt over hva jeg betaler for..... Jeg bytter allikevel til Telenor nå, men dette er kun pga. 2 megabit muligheten man har der. (NGT leverer ikke her hos meg) Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Vel, selv om du har hatt en dårlig erfaring med Tele2, trenger ikke det nødvendigvis bety at Tele2 er like bånn i bøtta som du tror. Prøvd å ringe dem ? Sendte du flere mailer ? ja jeg ringte.... fikk svar da... men skal de ha en seriøs og effektiv løsning som mail egentlig er i forhold til å ringe, så burde den fungere bedre.. å det var MAIL servicen jeg ville ha frem i lyset her.. ikke den totale kundeservicen som sikkert fungerer greit nok,, (har ingen erfaring) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hadde kun gode erfaringer med Tele2 kundeservice. Både på mail og telefon. Mail kunne ta opptil 2 dager, men det må man nesten regne med. Dersom kundekonsulentene skulle brukt all tiden på å svare på mail ville man jo fått ekstreme klager på telefonkøer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå