Wooho Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det har hend seg slik at i et av de PC bladene Hjemme PC For Alle at det fulgte et program som følgte din harddisks "oppførsel" og gir deg en ca. varslingstid når harddisken kan slutte å fungere. Det har hend seg slik at HDD-Helth har gitt en ca dato: 17.12.04 at harddisken vil ryke. Dette kun etter at programmet hadde vært aktivert i noen dager. Så plutselig en dag viste den at den anslåtte "dommedagen" vil skje innen 20.05.05. Hva skal jeg gjøre. PC`en har blitt kjøpt ferdig men har blitt oppgardert så garantien er jo vekke! Skal jeg stole på dette programet eller skal jeg kjøpe ny harddisk?? I så fall kunne jeg tenke meg å kjøpe to harddisker på 80 GB hver. Hvordan vet jeg hvor mye GB harddisk mitt HK kan ha? Akkurat nå ligger det en 120 GB Segate Harddisk i maskinen! Lenke til kommentar
assagab Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Mulig garantien er borte, men du har fremdeles reklamasjonsrett. Den er 5 år på alle elektroniske deler, derfor kan du fremdeles klage når en del ryker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå