ggp Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har nettopp bestillt nytt hovedkort og prossesor, jeg lurer derfor på om jeg må formatere PCen min ? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har nettopp bestillt nytt hovedkort og prossesor, jeg lurer derfor på om jeg må formatere PCen min ? Du må ikke formatere HD nei, men må nåkk muligens legge inn OS(Windows) på nytt! Lenke til kommentar
ggp Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hmm, Jeg har kun 1 hard disk, hvordan skal jeg gjøre det da :S - starte opp i DOS og REinstallere windows ? Endret 7. september 2004 av ggp Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Prøv først uten noe som helst..dette skal ikke gå, men prøv! Visst ikke Win starter, kan du boote fra CD og prøve "repair Windows"! Funker ikke dette, må du nåkk formatere desverre.... Lenke til kommentar
ggp Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 okey, tusen takk Lenke til kommentar
larsdrev Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har du flere partisjoner (ex C: og D:) kan du jo bare flytte over det du vil ta vare på fra C: til D:. Skal du legge inn windows på nytt slipper du jo unna med å bare formatere c: Extra partisjon kan du opprette ved å bruke feks. Partition Magic. (bare sånn i tilfelle du ikke har tenkt på dette selv.) mvh Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå