nag-sinn Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har søkt og det ser ut som om den mangler ytre skjerm. Noen som vet? Den har vel stereolyd på mp3 spilleren? Vurderte den lenge, og dyr var den heller ikke akkurat, men når den mangler noe så grunnleggende som en ytreskjerm må jeg vurdere den på nytt. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Den mangler ytterskjerm ja... Har bare et lys. <---klikk. Telefonen har innebygget MP3-spiller, og ja, 6260 har stereo. Der har du svarene Lenke til kommentar
Libom Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvis du skal bruke 6260 som mp3-spiller,så er det lite vits.Etter min mening... Standby-tiden er bare på lusne 145 timer elr no (om jeg ikke husker feil) Og da tar det ikke såå lang tid før batteriet tar slutt..... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Selv om den "bare" har 145 timer standby, som du sier, så kan man vel fint spille av 7-8, (kanskje mer, mulig mindre) timer med MP3. Det er jo ca like lenge som en iPod. Husk at man også kan snu rundt skjermen, og manøvrere i menyen, selv om man ikke "bretter ut telefonen". Det burde vel være en fullverdig erstatter til en ytterskjerm. Lenke til kommentar
Libom Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Men SX1 har jo bedre standby-tid enn 6260...og SX1 spiller bare i 6 timer...(som de fleste har efart med).....og jeg er sikker på at telefonen blir brukt til mye mer annet enn mp3,slik at det blir mye mindre tid med mp3....jaja får bare vente å se til noen får 6260 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 La oss si du bare kan spille av i fem timer. Er det fremdeles ikke noe vits i? Kjører man bil er det jo nesten trondheim - oslo. Jeg spiller nesten aldri mer en halvtime i strekk med mp3-spilleren på min P800. Lenke til kommentar
Libom Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jaja...forskjellige meninger dah...men etter min mening så er det litte vits med såå lite spille tid.... Bedre å kjøpe en mp3-spillrer med bedre battri tid..... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Men hvorfor det? Man hører da sjelden på mer musikk en en til to timer pr dag uansett Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Standby-tiden er bare på lusne 145 timer elr no (om jeg ikke husker feil) Offisielt ligger standby tiden der en plass; men dette er uten "bruk av skjerm" som drar ned batteritiden enda mere. Tror neppe i grunn at denne telefonen holder ut noe særlig lengre en 1; kanskje en og en halv dag om gangen før den må lades igjen... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det stemmer sikkert remerser, men da regner du med spill, mp3 o.l Men jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal være noen vits i MP3? Lenke til kommentar
Libom Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jaja..jeg syntes at tlf ikke egner seg så bra til mp3..men utenom stanby-tiden til 6260 så er d en ganske bra tlf..... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Synes denne telefonen er utrolig bra jeg!! Ikke dyr er den heller Så dette blir nok min neste telefon ja, symbian, mp3, minnekort og radio i klapp mobil. Kan man kreve mer? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jaja..jeg syntes at tlf ikke egner seg så bra til mp3..men utenom stanby-tiden til 6260 så er d en ganske bra tlf..... Kan du svare meg på det jeg sier, jeg skjønner ikke hvorfor den ikke skal være egnet til MP3. Er ikke P900, SX1, N-gage, P800, 6600 ++++ egnet til MP3, fordi de ikke kan spille av like lenge som en ordinær flash-basert mp3-spiller? Lenke til kommentar
Libom Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Den egner seg ikke så bra til mp3 pga batteritiden.....Og det er MIN mening....dere andre har deres meninger...ikke no mer å si om det Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Men hva forventer du av en mobiltelefon da? Hvis 6230 ikke duger, duger ikke noen annen mobil med MP3 det heller. Lenke til kommentar
Libom Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har jeg sagt at 6260 ikke duger til mp3!?! Nei...mente bare at hvis man hører veldig myyye på musikk ,som meg,(ca. 4 timer pr. dag) så er ikke 6260 sin batteritid nok...da anbefaler j en mp3 spiller med bedre batteri tid.....hvis man ikke hører så mye på mp3,da er det noe annet....men nok en gang....MIN mening!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå