Xoduz Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 17:56, Erling E. skrev:FPS over 50 er ikke synlig for det menneskelige øye så vidt jeg vet så det er nok så glatt det kan bli. Bare en myte. Tro meg, du merker definitivt forskjell på 50fps og 100fps. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Neida. Men du kan merke forskjell på gjennomsnittsfps på 50 og 100, ettersom en lav fps i rett (galt) øyeblikk kan være skrekkelig irriterende. Men om fps`en holder seg konstant over 30 skulle du ikke merke noe til det. Husk: kinofilm viser 24 bilder i sekundet. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Der lån i postkassa! (orgasmelyder) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 13:08, Jellyfisk skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Der lån i postkassa!(orgasmelyder) hehe... Var visst ikke noe vits i å forhåndsbestille? Jeg kjøpte det på Spiderman i går og har nesten spilt det siden :smile: Holder på og koser meg i Balmora og gjør ærend for Fighters Guild. Gleder meg til jeg har økt noen leveler, tåler jo ingenting!! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Tjihi. Nå har jeg fullt sett med imperial steel armor, og er blitt crusader. ( i tillegg til å ha tatt alle balmore fightersguild questene.) Kanskje jeg skulle begynne på historien? Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Noen som vet noe om når det kommer til xbox? Gleder meg virkelig og kunne ønske jeg hadde bra nok pc til å spille det på den... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Må man laste ned en Fix eller Patch for å spille Morrowind i Windows XP? Det funker ikke hos kameraten min som har XP og relativt bra PC. Jeg skal kjøpe det på Xbox, da slipper jeg å tenke på det. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 18:21, starfish skrev:Må man laste ned en Fix eller Patch for å spille Morrowind i Windows XP?Det funker ikke hos kameraten min som har XP og relativt bra PC.Jeg skal kjøpe det på Xbox, da slipper jeg å tenke på det. Jeg har 1333MHz med Geforce2 MX. Det går ikke bra men det går. I winxp. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Heisann! jeg satte på nedlasting av 2stk iso-filer, som forhåpentlig vis er dette spillet :smile: det jeg lurer på, er om det i det hele tatt har noe hensikt, med tanke på CD-key, månedsavgift osv? Det er ikke en oppfordring til ulovlig kopiering, men jeg lurer på om det har noe hensikt? Om det er kult kan jeg kjøpe det istede. mvh Kjetil Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det er ikke CD-key på spillet og det er ikke multiplayer, så du taper ingenting gamewise hvis du d/l'er det! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Men om du skal kjøpe bare ett spill i år er dette spillet, det re genialt. Dessuten får du da med kart og bruksanvisning. Kartet er iallfall kjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå