Gå til innhold

Morrowind - God nyhet

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg har nettopp vært i kontakt med UBI SOFT NORDIC som gir ut Morrowind i Europa.

Jeg har nå fått bekreftet at COLLECTOR'S EDITION kommer ut neste uke i butikker i Europa. En dag til neste uke burde butikkene som skal selge COLLECTOR'S EDTION ha det inne. Release datoene er da som følger;

Morrowind: Collector's Edtion: 12-19 Mai

Morrowind (den vanlige versjonen): 30 Mai

Dette har jeg fått bekreftet fra PR Manageren i UBI SOFT NORIDC selv i dag 07.05.02.

Erling Ellingsen

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-05-15 19:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-08 13:34, Gorthaur skrev:

Kanskje bare jeg som er dum, men jeg spør likevel:

Hva er forskjellen på disse to?

Collectors Edition inneholder noen figurer, en CD med musikken fra spillet, et hefte (bok?) som omhandler selve prosessen ved det å lage spillet og alt det andre som følger med den vanlige versjonen.

Koster sikkert en del ekstra også.

Lenke til kommentar

Morrowind koster 519 hos gamesmix i collector edition og 359 som vanlig..

Skal kjøpe meg coll. ed. når jeg får lønning.. Det spillet er bare så sinnsykt rått. Har sett grafikken i det og testa det hos en venn. Blir lite annen spilling på meg nå ja.. Morrowind er et MÅ HA spill.

Lenke til kommentar

Mottar selv kopier denne uken av Morrowind. Litt review-versjoner og sånn. Ellers får jeg Collector's Edition neste uke.

Jeg skal disconnecte meg helt fra verden utenfor. Den eneste gangen jeg skal kommunisere med noe utenfor huset, er når jeg skal hente de nye maskin delene på posthuset!

Må bare bestille delene først :razz:

Lenke til kommentar

Hehe....har bestillt meg ny prosessor kun for dette spillet :grin: Dette blir bare sååååå konge!

For de som skulle være redd for at Gamesmix skal gå tom for collectors edition; Akersmic selger collectors edition også, vet ikke hvor mange kopier de har bestillt inn men...

Lenke til kommentar

Spillet er helt suverent! Ble nettopp lvl 6 og greier. Sykt bra grafikk.. men syk lav fps og :grin:

Med min hardware spiller jeg 1280x1024 med alt på... og full view distanse.. full pakke.. det gir meg en fps på alt fra 30-50 utendørs og 100+ innedørs. Sinnsykt krevende!!

btw, noen som vet om en morrowind side som ikke er så utrolig treg? morrowind.com er jo helt utrolig treg.

(sorry, jeg vet dette er litt off topic)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-10 12:18, dale skrev:

Spillet er helt suverent! Ble nettopp lvl 6 og greier. Sykt bra grafikk.. men syk lav fps og
:grin:

Med min hardware spiller jeg 1280x1024 med alt på... og full view distanse.. full pakke.. det gir meg en fps på alt fra 30-50 utendørs og 100+ innedørs. Sinnsykt krevende!!

30-50 fps er vel ikke "syk lav fps"?

Det er jo nesten flytende, er det ikke? :?:

Lenke til kommentar

Jepp. Uansett. Kan noen gjøre meg en tjeneste?

Jeg har bestilt CE på Gamesmix. Om noen andre også har gjort det, og kunne tenke seg å fotelle meg når det dukka opp hos dem.

(Jeg stoler hverken på postmannen eller naboene mine...)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-11 23:13, Jellyfisk skrev:

Jepp. Uansett. Kan noen gjøre meg en tjeneste?

Jeg har bestilt CE på Gamesmix. Om noen andre også har gjort det, og kunne tenke seg å fotelle meg når det dukka opp hos dem.

(Jeg stoler hverken på postmannen eller naboene mine...)

Det skal jeg gjøre.

Angående juksing, enig det er lett. Men det er alle offline spill generellt. Man kan gjøre hva man vil, man søker bare etter en hack på nettet. Ellers er konsollen i Morrowind et verktøy som gjør det lett å jukse.

Men vi rollespillere er sofistikerte. Vi har oss frabedt fra cheats!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tirsdag: Vi har sent spillet, og det skal komme om noen dager (sent med B-post).

Onsdag: Ingenting

Torsdag: Ingenting

Fredag: Ingenting

Lørdag: Sjekke nå og håpe. Om postkasse er tom:

Mandag: Eksamesvisning

Tirsdag: Eksamen

Onsdag: Sjekke postkassa igjen.

Jeg har ikke gleda meg så mye til ett spill siden jeg venta på at Red Alert skulle komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...