dEEp_FisH Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er det noen som vet av noen brukbare gratisprogrammer til Mac? Skulle gjerne hatt tak i et videoredigerings program som er litt mer avansert en iMovie. Ellers hadde det vært interesant og fått samlet opp masse lenker til FreeWare som jeg tror mange kunne vært interessert i Lenke til kommentar
audunr Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det finnes massevis av gratis programvare til Mac OS X. Overgangen til Unix har gjort underverker for tilgangen på slikt. Gratis videoredigeringsprogramvare er ikke mitt område. Versiontracker er et fint sted: http://www.versiontracker.com/macosx/ MVH Audun Lenke til kommentar
torbx Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er det noen som vet av noen brukbare gratisprogrammer til Mac?Skulle gjerne hatt tak i et videoredigerings program som er litt mer avansert en iMovie. Ellers hadde det vært interesant og fått samlet opp masse lenker til FreeWare som jeg tror mange kunne vært interessert i Se her: http://amac.no/guider.html Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Finnes ikke. Alt til mac er svindyrt..... Lenke til kommentar
endreinc Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) fjernet en dum kommentar, sorry.... Endret 9. september 2004 av endreinc Lenke til kommentar
KennyBoy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Avid har et gratis program. Finnes her! Jeg har brukt AVID selv endel år og er glad jeg byttet til Final Cut Pro. Du bør nok vurdere Final Cut Express, det er verdt pengene. Men har du ikke penger, så er nok AVID Free DV greit nok. endreinc: SLUTT Å OPPFORDRE FOLK TIL Å PIRATKOPIERE! VI SOM KJØPER PROGRAMVAREN ER LEI DERE SNYLTERE! Lenke til kommentar
KennyBoy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Dobbel posting... sorry.... Endret 8. september 2004 av KennyBoy Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vil bare minne om retningslinjene på forumet. Flere brudd på disse og tråden vil bli stengt. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå