Tigerstaden Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Slettet Endret 5. oktober 2004 av Tigerstaden Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kult! Takk for informasjonen! Dette her skal jeg benytte meg en del av. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gjelder dette alle som nytter netcom sitt nett ? som f.eks talkmore ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Når blir det lagt ut på mms.netcom.no? Kan ikke se at det står på den siden. Men fint at det er gratis med netcom også. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gjelder dette alle som nytter netcom sitt nett ? som f.eks talkmore ? Det gjør det nok ikke nei...Tjenesteleverandørene bestemmer selv sine priser. Lenke til kommentar
Ruso Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvor kan du lese om NetCom`s gratis MMS?? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det står ikke der ennå, Tigerstaden har nok lekket litt foreløpig intern info Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det står ikke der ennå, Tigerstaden har nok lekket litt foreløpig intern info Da har jeg sjekket med min "insider" på NetCom, stemmer at det er gratis lørdag og søndag i sept/okt... Kom vel neppe som en overraskelse for de som har fått med seg at Telenor Mobil gjorde dette noen dager siden... tiny Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gjelder det for youngtalk også som har 10 gratis MMS i måneden? Hvis du har f.eks. 5 MMSer igjen og jeg sender en MMS i helga har jeg 4 MMS igjen da eller hvordan er det? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Gjelder det for youngtalk også som har 10 gratis MMS i måneden? Hvis du har f.eks. 5 MMSer igjen og jeg sender en MMS i helga har jeg 4 MMS igjen da eller hvordan er det? Tror det er gratis for dere også. Spør Netcom hvis du er i tvil. Eller bare prøv selv Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det er gratis for alle. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Fint at Netcom gjør det samme som Telenor. Skal nok utnytte det så godt som mulig Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som vet om Chess også kommer til å tilby gratis MMS? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 skal benke meg til telefonen sende sende sende hele tiden Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som vet om Chess også kommer til å tilby gratis MMS? Foreløpig er det vel bare Netcom og Telenor som har kjørt slike "stunt". Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Slettet Endret 5. oktober 2004 av Tigerstaden Lenke til kommentar
EAK Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Tilbudet gjelder alle som har ett NetCom SIM kort i sin telefon og ett aktivt ett også! FUB/ForhandlerTALK abonnement. Alle med andre ord. Hva er betingelsene for FUB/ForhandlerTalk? Mnd.pris/ringepris etc. Bare lurer av nygjerrighet Mvh. EAK Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ligger vel litt i ordet "forhandlertalk". Kun for forhandlere Lenke til kommentar
EAK Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ligger vel litt i ordet "forhandlertalk".Kun for forhandlere neeei...du tuller nå? Som du kanskje (ikke) skjønte er jeg interessert i å vite hva disse personene betaler, både fast pr. mnd. og ringepris. Mvh. EAK Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Som du kanskje (ikke) skjønte er jeg interessert i å vite hva disse personene betaler, både fast pr. mnd. og ringepris. Mvh. EAK Tror han mente at det er kun forhandlere som får vite prisen, en intern avtale med NetCom og forhandlere som ikke offentliggjøres... tiny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå