WladimirPutin Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hva ble kompensasjonen? Jeg tror ikke han har fått noe. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hva ble kompensasjonen? Jeg tror ikke han har fått noe. det skrives Vladimir Putin, ikke Wladimir. Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 det skrives Vladimir Putin, ikke Wladimir. Gratulerer! Da har du avslørt at jeg ikke er den egentlige Vladimir Putin. Stå på! PS: Husk stor bokstav i begynnelsen av hver setning. Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gratulerer! Da har du avslørt at jeg ikke er den egentlige Vladimir Putin. Stå på! :!: :!: Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Fått no peng? Møkkabutikk Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ting tar tid hos butikker som skal tilbake betale noe, men dette tar KAKA! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ja er enig der ! men, jeg sliter litt ! jeg får ikke postet dette noen andre plasser så bare gjør det her.. ! når jeg er ute i hovedsiden og klikker på forum kommer det opp om tekniske problemer, men ser at forumet funker fint ! kan evt. moderator finne ut hva som feiler !??! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå