Gå til innhold

Pcbutikken har ikke betalt meg enda!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
greit skjønner hva dere mener, men jeg har faktisk ingen av delene nå, så de "kunne gått til mat og drikke" , så da er vi jo like langt, og du din stygge faen som kaller meg idiot, skal bare holde kjeft, hva er det som er så gale med det jeg skriver da?? er det ikke "formelt" nok for dere! Til info: så begynte jeg helt roligt og "formelt" Og da jeg ikke fikk respons fra dem, ble jeg forbanna ect! Så hold KJEFT og kom i samme situasjon da. LØK

Det verste er vel egentlig slik du tar av etter hvert... Greit, jeg har forståelse for at det er irriterende å måtte vente i X måneder på å få tilbake pengene man sårt trenger.

 

Men jeg har ikke forståelse for at du begynner å raljere som du gjør på slutten her. Vil anbefale deg å formulere deg litt mer behersket, så får du også vår sympati. Om noen skulle kalle deg for i.d.i.o.t (skjønte ikke helt den, virket litt malplasert) eller det som verre er, så vil du uansett synke i respekt når du fortsetter slik du gjorde.

 

Og i det første innlegget sier du at du er student, mens senere skriver du at du skal hjem fra jobben først? (Jada, jeg vet det er mulig å arbeide ved siden av studiene, eller studere ved siden av jobb.) Kan høres ut som om du ikke forteller hele sannheten? Men uansett hva årsaken er, det er utrolig kjipt å ha minus på bank-kontoen! :( Og bra du til slutt fikk tilbake pengene! :yes:

 

Ellers syns jeg det er bra at folk forteller om negative opplevelser på denne måten, så lærer man å være litt mer forsiktig neste gang man bestiller noe.

Lenke til kommentar
Bra at ting løste seg for deg.

Enig med deg.

 

Satse på at dette var et engangstillfelle fra butikkens side, da

Det at de sier "Vi er nå oppe å gå igjen, så den saken er ute av verden." i brevet sitt og at han får pengene sine nå pga denne tråden og mailen fra Znoken (tross alt har det gått 3 mnd) sier iallfall meg at dette ikke er et seriøst firma.

Lenke til kommentar

hei hei, igjen fikk mail av pcbutikken, pengene skal komme iløp av dagen eller imorgen!! + en liten kompansjon! Dette er bra , har ikke fått noe innpå enda da, men jeg skal skrive hvor mye! og jeg er glad for de endelig ordner opp, hadde garrantert ikke skjedd visst jeg ikke hadde skrevet det inn i forumet her, takker igjen for alle gode og dårlige forslag! PS: for du som lurte på jobben, så jobber jeg 2 ganger i uken på rema! Ekstra inntekt, om ikke så mye strekker det til iallefall!

 

Igjen takk alle sammen!! SNakkes

 

:w00t::w00t::w00t::tease::dribble:

Lenke til kommentar
hei hei, igjen fikk mail av pcbutikken, pengene skal komme iløp av dagen eller imorgen!! + en liten kompansjon! Dette er bra , har ikke fått noe innpå enda da, men jeg skal skrive hvor mye! og jeg er glad for de endelig ordner opp, hadde garrantert ikke skjedd visst jeg ikke hadde skrevet det inn i forumet her, takker igjen for alle gode og dårlige forslag! PS: for du som lurte på jobben, så jobber jeg 2 ganger i uken på rema! Ekstra inntekt, om ikke så mye strekker det til iallefall!

 

Igjen takk alle sammen!! SNakkes

 

:w00t::w00t::w00t::tease::dribble:

Fint. Ha det bra. Tilbake til studiebenken med deg, og la meg anbefale 4 vekttall diskusjonsteori.

Lenke til kommentar
En politianmeldelse vil nok få fart på saken, hadde jeg vært deg ville jeg ringt daglig leder/eier(e) og bokstavelig talt mast som fanden til pengene var på konto og da snakker jeg om å ringe dem privat. Om man maser lenge nok, evnt dukker opp på døra om man har mulighet så pleier ting å ordne seg fort.

Trusler om søksmål hjelper og

Yupp!

Dette er den modne approachen. Om du hyler litt til og kanskje tar med deg en hagle på besøk og skyter ham (bare litt i foten eller noe) burde det gjøre susen. Om det ikke hjelper, kan du begynne å ringe alle de ansatte, og deres familier. Anmelder de deg for trakassering, så tar du med hagla til dem også! -Pass på at du krever PC-butikken for reiseutgifter og haglepatronene også, slik at du ikke taper noe på dette!

 

Søksmålstrussler er også veien å gå. Da kommer de ENDELIG til å ta deg seriøst. Om de ikke gjør det, politianmelder du dem for følgende: Treghet, sommel og dårlig kundebehandling.

 

:roll:

 

 

Er det faktisk mulig å skrive slike innlegg som trådstarter og andre gjør her? :nei:

 

Hadde trådstarter gått til forbrukerrådet etter at det har tatt to uker, hadde denne saken vært ute av verden for lenge siden!

 

edit: trykkleifer

OMG LOL, da jeg leste det trillet nesten tårene :!:

 

Tror nesten du er på sporet av noe her :hmm:

Har aldri gjort ting forsiktig når jeg blir forbanna.... :innocent:(en og annen gjøk i stokketrykk eller noe sånt tull fikk erfare det). Og JA jeg mente det jeg skrev der, selvfølgelig så skal du prøve med forbrukerådet først. En ting som det hjelper å true med, er å ta ting til Tv2 hjelper deg/FBI på nrk, mer negativ pr finnes ikke.

 

Du har ALL rett til å ta kontakt med den personen som står oppført i Brønnøysund registeret hvis butikken hverken svarer på mail eller telefon, han/hun er jo tross allt oppført der av en eller annen grunn.

 

Siste utvei er i alle tilfeller poltianmeldelse...

 

Bra det løste seg og synd det skal gå så langt og være så irriterende som dette tross alt har vært.

Lenke til kommentar

Synd at det er så mange som henger seg i hvis trådstarter bruker litt for meget CAPS eller hvis han forumulerer seg ikke helt akademiskt siden han er frustrert. Rart det altså, tror de fleste er litt uerfarne i livet og mangler refranse punkt.

 

Simon

 

EDIT: PCutstyr sux, får aldri mine penger.

Endret av Templar
Lenke til kommentar

Bra at du har fått ordna opp i saken..

 

<OT>

Fy faen for en gjeng med dritt unger uten respekt og vanlig folkeskitt det var i denne tråden da.

 

Det er nok at en eller kanskje to stk klager på forumleringen og CAPS LOCK bruken, men når ett stort prosent antlall poster omhandler originalposters CAPS LOCK bruk går det over stokk og belegg.

</OT>

 

Skamme dere.. !!

Lenke til kommentar

Sitter her på jobben og leser. Huff.

Blir flau av "ola nordmanns" oppførsel her.

Men nok om det.

 

Riktig er jeg enig om at han prioriterte litt feil på hw fremfor mat og husleie.

Men vi kan ikke styre økonomien for han heller :p

Om han trenger det nå, så er han "heldig" at han kan tenke, jaja, godt jeg har noe tilgode ett sted.

Selv hadde jeg blitt irritert på samme måte.

 

Men det jeg egentlig lurte på, har du fått inn kronasjene? og evt kompasjon?

 

*nyskjerrig* :whistle:

Lenke til kommentar
hei hei, igjen fikk mail av pcbutikken, pengene skal komme iløp av dagen eller imorgen!! + en liten kompansjon! Dette er bra , har ikke fått noe innpå enda da, men jeg skal skrive hvor mye! og jeg er glad for de endelig ordner opp, hadde garrantert ikke skjedd visst jeg ikke hadde skrevet det inn i forumet her, takker igjen for alle gode og dårlige forslag! PS: for du som lurte på jobben, så jobber jeg 2 ganger i uken på rema! Ekstra inntekt, om ikke så mye strekker det til iallefall!

 

Igjen takk alle sammen!! SNakkes

 

:w00t::w00t::w00t::tease::dribble:

Hva ble kompensasjonen?

Lenke til kommentar
hei hei, igjen fikk mail av pcbutikken, pengene skal komme iløp av dagen eller imorgen!! + en liten kompansjon! Dette er bra , har ikke fått noe innpå enda da, men jeg skal skrive hvor mye! og jeg er glad for de endelig ordner opp, hadde garrantert ikke skjedd visst jeg ikke hadde skrevet det inn i forumet her, takker igjen for alle gode og dårlige forslag! PS: for du som lurte på jobben, så jobber jeg 2 ganger i uken på rema! Ekstra inntekt, om ikke så mye strekker det til iallefall!

 

Igjen takk alle sammen!! SNakkes

 

:w00t::w00t::w00t::tease::dribble:

Nok en gang ser en at forumet må tas i bruk for at enkelte webbutikker skal reagere , lærer de aldrig :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...