Gå til innhold

Pcbutikken har ikke betalt meg enda!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...jeg har faktisk nesten ikke hatt penger til mat, får kun stipend, og da skal husleie og div betales, dette har jeg sagt til dem også, uten noen respons!...

Dette har ingenting med saken å gjøre, for du hadde jo tydligvis råd til det da du bestilte varene.

 

Slik jeg har oppfattet deg utifra innleggene dine i denne tråden, er du en 'vanskelig' kunde. (måten du skriver på ++, men kan jo ta feil)

Har rett og slett vanskelig for å ta deg seriøst og regner med det er to sider i denne saken.

 

Jeg sier hverken at du har rett eller feil i denne saken, da jeg ikke har noe grunnlag for dette. Jeg har bare hørt en side uttale seg.

 

Pcbutikken bør uansett svare på tiltale og komme med sin side av saken her syns jeg. (firmaer får jo endel klager samme hvor godt de driver og det å følge opp i x antall forum der folk klager på dem er jo også tidskrevende, så jeg skjønner også hvis de ikke svarer)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

så det er umuligt å spare opp da??

Faktisk bryr jeg meg ikke om hva du tror! Jeg skriver dette slik at andre kan bli advart og pcbutikken får et spark, hva som feiler deg er jo en annen sak, hvofor skulle jeg lyge om dette da?? Pcbutikken har jo allerede beklaget seg en gang før, (uten virkning da) så det er jo slik jeg har skrevet det saken er! Som sagt du får tro det du vil

Endret av Qaracuck
Lenke til kommentar
...jeg har faktisk nesten ikke hatt penger til mat, får kun stipend, og da skal husleie og div betales, dette har jeg sagt til dem også, uten noen respons!...

Dette har ingenting med saken å gjøre, for du hadde jo tydligvis råd til det da du bestilte varene.

 

Slik jeg har oppfattet deg utifra innleggene dine i denne tråden, er du en 'vanskelig' kunde. (måten du skriver på ++, men kan jo ta feil)

Har rett og slett vanskelig for å ta deg seriøst og regner med det er to sider i denne saken.

 

Jeg sier hverken at du har rett eller feil i denne saken, da jeg ikke har noe grunnlag for dette. Jeg har bare hørt en side uttale seg.

 

Pcbutikken bør uansett svare på tiltale og komme med sin side av saken her syns jeg. (firmaer får jo endel klager samme hvor godt de driver og det å følge opp i x antall forum der folk klager på dem er jo også tidskrevende, så jeg skjønner også hvis de ikke svarer)

Sier meg enig i hele dette innlegget, ja... :yes:

Lenke til kommentar
så det er umuligt å spare opp da??

Faktisk bryr jeg meg ikke om hva du tror! Jeg skriver dette slik at andre kan bli advart og pcbutikken får et spark, hva som feiler deg er jo en annen sak, hvofor skulle jeg lyge om dette da?? Pcbutikken har jo allerede beklaget seg en gang før, (uten virkning da) så det er jo slik jeg har skrevet det saken er! Som sagt du får tro det du vil

Det han sier er vel at om du hadde hatt fungerende hardware nå, så hadde du heller ikke hatt pengene. Det er poenget vårt....

 

 

 

 

edit: leif

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Slik jeg har oppfattet deg utifra innleggene dine i denne tråden, er du en 'vanskelig' kunde. (måten du skriver på ++, men kan jo ta feil)

Slik jeg har oppfattet deg utifra innlegget ditt i denne tråden, er du en sensur. (måten du skriver på ++, men kan jo ta feil)

 

Selvfølgelig har jo alle saker to sider, men folk må få lov til å komme med sakene sine i webshoperfaringer uten at alle deres antatte dårlige sider blir belyst.

 

Regner også med at hvis post-starter er helt på jordet vil PCbutikken korrigere dette med et innlegg hvor de kommer med sitt syn.

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

Sendte en mail til Pcbutikken for og se om jeg fikk svar...Jaggu fikk jeg svar og da....

 

Hei du!

 

Joda, vi svarer på mailene hans.

Grunnen til den dårlige omtalen er pga innbruddet vi hadde i sommer, vi kan ikke betale ut noe som helst så lenge vi ikke har et økonomisystem oppe å gå. Det pga bokføring osv.

 

Vi er nå oppe å gå igjen, så den saken er ute av verden.

 

Det er synd at du velger en annen leverandør, vi har vært akkurat sånn som netshop er før vi hadde innbruddet vårt. Da ble alt løst med en gang, men pga innbrudet ble vi satt tilbake og da må man betale prisen

tydeligvis.

 

Vi håper du kommer tilbake en annen gang.

 

Ha en fin dag videre!

Mvh

Morten Bakstad

Pcbutikken DA

 

 

 

Dette er mailen jeg sendte til Pcbutikken.....

 

Hei!!

 

Hadde tenkt og legge inn en bestilling på en pc til ca 15-20 k, men av de negative omtalene som står skrevet om dere på hw.no så har jeg ombestemt meg og går heller til netshop og handler...Qaracuck som har utestående 1800 kr hos dere og ikke får disse var avgjørende for mitt valg og sikkert mange andres valg av leverandør av bestillinger hos dere...Man skal ikke måtte vente i 3 mnd for og få igjen pengene sine...Dere svarer heller ikke på mailene hans...

 

Nei, dette var ikke noe god reklame for dere...

 

mvh

Znoken

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

OK, nå etter jeg begynte å skrive her igjen, skjedde det saker og ting, nå svarte de på mailen og sa pengene var betalt. Jeg sier tusen takk til alle dere som har hjelpet meg, og til de 2 som syntes jeg er idiot så fikk jeg frem poenget mitt og pengene mine, så dere må bare ta det formelle rævhulet deres og stikke det i trynet på hverandre, da har dere et speil!! skal sjekke kontoen etter jobb, kommer tilbake og sier om de er kommet innpå!

Lenke til kommentar

hehe, mente ikke deg da men han som skrev at du var "en vanskelig kunde".

Du har min fulle støtte og hvis en butikk hadde skyldt meg penger ville også jeg vært vanskelig :realmad:

 

Patetisk å skylde på tidligere innbrudd når de kunne tatt ansvar og løst saken nå!

 

sammenligner de seg med netshop?

:mrgreen:

 

Fint at du fikk pengene tilbake, og kanskje litt raskere "saksbehandling" her enn hos

forbrukerrådet.

Endret av ronndi
Lenke til kommentar
... er du en idiot. ...

Saklig.

 

Selvfølgelig har jo alle saker to sider, men folk må få lov til å komme med sakene sine i webshoperfaringer uten at alle deres antatte dårlige sider blir belyst.

At folk kommer med sine erfaringer setter vi vel alle her pris på. Men når innlegg blir usaklig og at man ikke greier å holde seg til vanlig god skikk og bruk, da må det også være lov i si fra hva man syns om det og hvordan man oppfatter saken. Det er ikke ment som et 'angrep' på trådstarter, heller til hjelp. Nå vet han hvordan jeg og ev andre tolker slike innlegg og han kan da rette ta lærdom av det. (hvis han velger det)

Lenke til kommentar

Ja skal innrømme at jeg ikke er den beste skriveren , men syntes ikke det var jeg som begynte å gå off topic , det var nok de to "skeptikerene" og jeg må si det at dette forumet er jo genialt, dere ser jo selv at da skjer det ting , jeg begynte å skrive her idagtidlig, ventet i 3 mnd på, og nå sier de at pengene er kommet innpå, de skrev ikke hvor mye, det skal jeg komme tilbake til, men anyway så funker dette virkelig. så her er det bare å skrive visst noen har prb med netthoper! Tror aldri jeg hadde kommet noen vei visst ikke! :yes::yes::yes::yes::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...