diggdag Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei har noen noe tips på hvordan få skjermkortet til å virke uten vifte. jeg kan jo kjøre matrox 550 men ville jo helst hatt gf4 4600. har sett på zalman sin kobberstripe til vga kort men vet ikke om den vil passe.. har fra før av en 6600cu og 92 mm vifte ellers taes det imot tips på strømforsyning også helst over 300w og selvsagt så lydløse som mulig.. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 enermax whisper er knalle strømforsyninger, får dem på 350 og 431 watt. de er så godt som lydløse, koster ca 800 og 1100 kr. skjermkortet kan jeg ikke hjelpe deg med. veggiss Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Eg har den kobberdingsen til Zalman på GF3en min, men eg har vifte som bles på den i tillegg. Dette er anbefalt frå Zalman. Det går sikkert greit utan vifte dersom du ikkje pressar kortet, men da er det jo heller ingen vits med Ti4600, hehe. Lenke til kommentar
diggdag Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 hei takk for tipsene, jeg skal prøve med kobberkjøleren så får jeg anskaffe meg et brukbart gf3 kort :smile: ellers takker jeg for tipset med strømforsyninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå