Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Focal vs. Boston Acoustics.. Ka er BEST evt?

Zappa83

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg trenger gjerne noe gode råd til valget av mine front høytaller.

Jeg har innstaller Focal 160A bak, og har lyst til å installere focal 130v2 foran.

Så derfor bestilte jeg et sett med focal 130v2 ifra statene. Problemet er høytallerene er blitt forsinket ifra focal og jeg har ventet på dem i to månder og begynner å bli lei all ventingen. Selgeren veit heller ikke når han kan vente seg dem.

Så etter å ha pratet med selgeren og han beklagde det som har skjedd, har han tilbyd meg et par med BOSTON ACOUSTICS ProSeries 5.5 System 5.25 som riktig nok koster 100$. For Focal paret har jeg bare betalt 200$ og jeg slipper å betale forskjellen om jeg tar imot dem.

Ikke veit jeg mye mer om Boston ProSerien enn at de er veldig atrraktive i statene og har ikke peilling på lyden ifra dem. Har du det?????

Jeg har en kraftig og dyr subw. i bilen på ei lukket kasse. Så jeg er ikke opptatt av trøkket eller bassen høytallene har. Men av hvor klar lyden er.

Ka er ditt råd på hva jeg skal velge?

Jeg kan også godt switche til andre høyttaler som finnes på www.indoaudio.com

men kjenner til få av disse merkene og hvordan de høres. Har du noe andre forslag på hva jeg kan velge??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har BA PRO selv, og er godt fornøyd med lyden, men det er mine ører da. Andre liker den bløtere diskanten som kjennetegner Focal. BA kjennetegnes av en hard diskantlyd som er kompromissløs mhp dårlige opptak eller slingring i det området.

Ellers kan jeg anbefale MB Quart, det er et meget velrtennomert merke, men de krever ofte en forsterker med litt guffe til å kontrollere elementene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...