Qaracuck Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei når jeg prøver å installere 9.0c så står det bare at den er installert og klar til å bruke, men når jeg sjekker så har jeg kun 9.0b??!?!!? hva skyldes dette, er det andre som ikke får installert 9.0c skikkelig??? Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei når jeg prøver å installere 9.0c så står det bare at den er installert og klar til å bruke, men når jeg sjekker så har jeg kun 9.0b??!?!!? hva skyldes dette, er det andre som ikke får installert 9.0c skikkelig??? Jeg instalerte direct x 9.0c softrware deweloper edition glemte og se etter at det skulle vel være for hige end users etter det så måttte jeg instaler windows på nytt liker ikke 9.0c Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Virker hos meg http://www.microsoft.com/downloads/details...08-D418CDEAC197 Endret 7. september 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei, For å se hvilken DX-versjon man har innstallert: Start/kjør og skriv DXDIAG på kommandolinjen. Har ikke oppdaget noget tyll med 9.0c ennå. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du har ikke innstallert SP2 da? Der følger DX9c med. Hvis du har Win XP da. Lenke til kommentar
Qaracuck Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 jeg har sp2 installert, men vist jeg bruker dxdiag st[r det at jeg har 9.0b, og n[r jeg pr;ver installere 9.0c da kommer det at den er ferdig [ installere og klar til bruk, men det kommer ikke opp i dxdiag, og jeg ser at installereringen bare g[r over p[ under et sek. Noe som er gale her, h[per noen av dere vet det! Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 DX9c funker fint hos meg også, eneste er at jeg får noen merkelige artefacts i Rome Total War-demoen etter at jeg oppgraderte fra 9b. Men ingen andre spill ser ut til å ha blitt skadelidende. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 skriv: regedit og fjern linjene med microsoft direct x (tror det er 3 linjer) reinstaller dx9c. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Flyttet fra Annet om hardare til Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå