Libom Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Som sagt før....så har min venn en SX1 som han er veldig fornøyd med... Men så har han en liten sak han grubler fælt over....som han gjerne vil ha svar på.... Han syntes at mp3-spilleren på SX1 er i god kvalitet....men så har han en mp3-spiller på 256MB.Og han syntes det er unødvendig å ha den når det er mp3 på SX1.. Men så spørsmålet dah ...Hvor lenge er det mulig å høre på mp3 på SX1?? Han har tenkt å selge mp3-en også kjøpe en 1 GB kort istedet...er det et smart valg? Håper på svar fort.... Lenke til kommentar
ct Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vet ikke akkurat hvor lenge, men mp3 spilleren i telefonen bruker ikke mye batteri. Jeg har vertfall ikke sett store forandringene på batteriindikatoren etter å ha brukt mp3 spilleren. Personlig syns jeg OggPlayer er mye bedre, men da må du konvertere mp3 filene til ogg filer først. Ogg filer holder samme kvalitet om ikke bedre enn mp3 og tar mindre plass, OggPlayer er også gratis Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har hørt at 1gb mmc kort er meget treigt... Prøv ogg player den er fantastisk Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Mp3-spilleren kan vel klare å tømme et fullt batteri på 5-6 timer. Med mindre den bruker mye mindre strøm enn OggPlay. Lenke til kommentar
Libom Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Kan den bare spille i 6 timer!!!?? Den har jo standby-tid i 200 timer elr no.. Mp3-spilleren hans har 14 timer elr no i spilletid....litt dumt hvis det er såå lite.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ikke glem at en egen mp3-spiller KUN spiller mp3. En telefon skal jo også holde kontakt med nettverket, samt mye annet. Nå er det mulig batteriet mitt ikke yter fullt siden jeg ikke lada den mer enn to timer første gangen da... men jeg tror nok ikke den klarer så mye mer enn 6 timer. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 tror det holder lenger en 6 timer,hvis man ikke fikler mye med skjermen det trekker strøm og tror jeg det kan hjelpe å bruke det programet som gjør det mulig å skru på flightmode så netverket ikke trekker særlig strøm. Lenke til kommentar
Libom Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Jaja....6 timer er jo veldig lite dah,etter min mening.... Men kan jo lades hver natt Hvor lang tid tar det å ca. lade en SX1? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Tar ca. to timer å lade. Og ja, seks timer er lite som mp3-spiller. Endret 7. september 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Libom Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Jaja,dumt d....Da er det bedre å beholde mp3-spilleren... Da er det lurest å kjøpe et 256MB kort,siden han ikke skal høre på mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå