dmx Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hei..! jeg har tenkt å kjøpe minne til pc`n min men jeg husker kje åssen mine jeg hadde om det var DDR eller SDRAM eller no annet. Åssen kan jeg finne ut hva jeg har? Noen som kan hjelpe meg? TAKK! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Bare last ned dette programmet: http://www.lavalys.com/products/download.p...ang=en&pageid=3 Da får du vite all informasjon du trenger om maskinvaren din. EDIT: Informasjon om ram, finner du under "Motherboard" --> "SPD" Endret 6. september 2004 av shabador Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 DDR-RAM heter egentlig DDR SDRAM så du har SDRAM uansett. Men last ned program fra den linken eller SiSoft Sandra, så finner du ut så og si alt du trenger å vite om maskinen din. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Takk folken jeg elsker dere! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 det går kje ann å laste ned fra den linken oppe.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 er det kanskje bare for home edition? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Woops. Prøv igjen nå. Var litt feil linking der. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Nå fant jeg det.. Takk igjen! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 men det er et problem igjen når jeg trykker på "SPD" kommer det kje noen ting opp.. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kan du fjerne det bildet i signaturen, klarer nesten ikke å lese innleggene dine da de forsvinner i mellom det glorete bildet du har. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 sånn.. (men det er et problem igjen når jeg trykker på "SPD" kommer det kje noen ting opp.. ) Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Takker for at du tok det vekk, du kan også finne ut hva slags minne du har med å bruke ett program som heter cpuz. Har du anelse om hva hovedkortet ditt heter? Endret 6. september 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 nei det er det som er problemet jeg vet ikke noen ting om denne pc`n.. så jeg prøver å finne det ut og fikse det litt opp. men åssen kan jeg finne det ut? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Om du har everest innstallert se på motherboard. Om du vet hovedkort så kan man finne ut om hva slags ram du bruker og slikt. Jeg fikk opp all info over min ram under spd. Endret 6. september 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ha! jeg fant det nå.. jeg har 256 (DDR SDRAM) Fant på Everest og så Chipset.. Takk hjelpa! Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 er det kanskje bare for home edition? homo edition? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 er det kanskje bare for home edition? homo edition? er du bilnd eller det står jo "home edition"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå