{Six-X} Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hei. Jeg har ett problem med mitt ASUS FX5700(V9570TD) kort... For jeg får ikkje til clone modus Og det er uuuuuuufaaatteeeeliiiiig irriterende ..for jeg har alltid hatt det før (men med GeForce 4 MX). Men dette kortet støtter Clone er jeg ganske sikker på.. Men i oppsettet er det bare valg for "Enkel Skjerm"/"singel Display" Så ka som er gale .. null peil .. Eter en laang tid med prøving kom jeg faktiskt over en "veiviser" for clone oppsettet og blei overlykkeli og laget til ..men neida ingenting skjedde etter oppsettet... noen som har noen ider.. anything.. send mail lr post her.. *sukk* _______________________________________________________________ Emnetittelen er endret av moderator. Vennligst bruk en emnetittel som beskriver problemet/spørsmålet ditt heretter. Takk. -Opus- Endret 6. september 2004 av Opus Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Har hørt om endel problemer med clone mode på 5700 kort. Aner ikke hvorfor. regner med du har rensket driveren helt og installert ny? :Edit Her er noen som påstår å ha en løsning på problemet ditt. Du kan jo se om det funker for deg: http://forums.devhardware.com/archive/t-21494 Endret 6. september 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvilken driver versjon bruker du. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jævlig irriterende topic!!!!!! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du må lære deg å skrive litt bedre topic enn som så. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 paragrafryttere Men hvilken driver bruker du? Last ned nyeste driver fra nvidia.com, nemlig 61.77 Lenke til kommentar
{Six-X} Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Hm.. har lagt inn dette 1 eller 2 ganger før..med annen topic og fått minamal respons.. så tippert dette kunen gjøre susen ..og det gjor det.. men fortsatt ikkje fikset da.... Jeg bruker nå (og har gjort det siden kjøp av kort pga. det ligger på kortet`s CD) Nvida 61.77 mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå