Kjell Loen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 For ca 1 år siden var det en del diskusjon om hva som gjorde internett veldig treg. Det kom fram at det var en fil som bremset hastigheten veldig mye. Hva heter den filer? Jeg tror jeg har fått den igjen. Kjell Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 explorer.exe møkkafil Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 explorer.exe møkkafil lol! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 snakker du om noe i xp ?.. husker tilbake der det ble vist hvordan man tar vekk denne funksjonen, men husker ikke noe av hva det het, eller hvordan man gjorde det. Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Explorer. Jeg bruker Oper jeg. Hva skal jeg med Explorer. Kjell Lenke til kommentar
shabador Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du gjør det ikke enkelt for oss, Kjell... Det eneste som faller meg inn, er att du muligens tenker på Spyware. Du kan sjekke maskinen din for Spyware ved å bruke dette programmet: SpyBot Ett annet alternativ er den gode gamle løsningen om å formatere, for så å installere windows på nytt. Dersom dette er aktuelt, må du for all del få fatt i Service Pack 2 til Windows, med tanke på att det finnes en god del sikkerhetshull der ute. Men prøv med SpyBot først av alt... Kan være noen andre på forumet har en bedre løsning. Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Har kjørt både Ad-aware og spyboot jeg. Til og med online antivirus. Ikke funnet noe som helst. Kjører XP pro engelsk versjon med alle oppdateringer untatt SP2. Kjell Lenke til kommentar
shabador Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 I så fall vet jeg ikke hva du snakker om... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Går IE like tregt ? Har du sjekket itavisen (speedometeret) om det kanskje kan være selve linjen som er litt treg ?? Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Linjen er stabil den. Kjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå