DementedAlbino Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Finnes der et bra program som lager en enkel og grei database med info om filmene og cdene jeg har? Må ha muligheten til å hente ned info om filmen fra nett så jeg slipper å skrive inn hva alle filmene handler og, hvem som spiller osv. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 http://www.imediaman.com/ kanskje? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Til musikken er iTunes et bra program Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 MovieOrganizer er vanvittig bra synes jeg http://www.wrathdesigns.net/tools/movieorg250.exe er integrert mot www.moodb.com + mye annen funksjonalitet Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Til musikken er iTunes et bra program iTunes er en avspiller, ikke akkuratt det jeg er ute etter. Det jeg vil ha eer en database som jeg kan legge inn hva jeg har av filmer og musikk, og på den måten enkelt holde orden i film og platesammlingen min. Beste er om jeg kan søke meg fram til riktige albulm og filmer i feks imdb, for så å hente ned denne infoen om filmen eller cden det er snakk om. Om der i tillegg er en mulighet for å legge til om jeg har lånt vekk den aktuelle filmen, samt til hvem så blir det mye enklere å ha full kontroll over sammlingene sine heretter. Ser der er kommet to andre alternativer som jeg skal se på. Takker for alle svar til nå. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 www.collectorz.com movie collector og mp3 collecter er meget bra Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 iTunes fungerer som begge deler, men en vel primært en avspiller ja. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Movie Organizer gjør kanskje nytta, med relativt fine funksjoner. Ellers har jeg selv en stund benyttet DVD Profiler som har det meste av funksjoner en kan ønske seg (inkl. låne-oversikt osv.) Kan virkelig anbefale sistnevnte. Her er det bl.a. utrolig enkelt å registrere en film i registeret. Bare å taste inn strekkoden på baksiden av coveret, så finner programmet automatisk ut hvilken film det er, laster ned bilder av coveret, informasjon om filmen osv. osv. Endret 7. september 2004 av AndyG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå