vivastar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Har problemer med mitt trådløse bredbånd, nettet bare klikker noen ganger, noen ganger kan jeg være lang tid på nettet uten det klikker men så plutselig bare klikker det, og noen ganger klikker det bare etter noen sekunder....men hvis jeg kobler ifra bredbåndet og kobler opp igjen da fungerer det igjen men det klikker etter en stund som sagt...har sånn bredbånd som du må ha brukernavn og passord hvis det var noe til hjelp Har ikke peil hva som kan være galt, noen av dere som har noen forslag???? Veldig irriterende når jeg skal laste ned filmer å sånt over ei natt.... Endret 6. september 2004 av vivastar Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 To innspill... 1. Sitter du langt unna ruteren ? Jeg opplever at den trådløse forbindelsen er svært ustabil når jeg er et stykke unna ruteren (selv om Mbps og signalstyrke tilsynelatende er ok). 2. Slå av Wireless Zero Configuration. Control-panel -> Admin Tools -> Services. Se også http://www.wired.com/news/print/0,1294,63705,00.html BF Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 To innspill... 1. Sitter du langt unna ruteren ? Jeg opplever at den trådløse forbindelsen er svært ustabil når jeg er et stykke unna ruteren (selv om Mbps og signalstyrke tilsynelatende er ok). 2. Slå av Wireless Zero Configuration. Control-panel -> Admin Tools -> Services. Se også http://www.wired.com/news/print/0,1294,63705,00.html BF Jeg har ikke trådløst nettverkskort åsså, det er bredbånde som er trådløst(har en sånn parabol greier til det) Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ok....da er jeg helt på jordet... BF Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Min onkel har også hatt trådløst internett(radiobølger). Det faller ut stadig vekk. Har sikkert noe med isp'en din å gjøre. Er ihvertfall det som er problemet til onkel Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Min onkel har også hatt trådløst internett(radiobølger). Det faller ut stadig vekk. Har sikkert noe med isp'en din å gjøre. Er ihvertfall det som er problemet til onkel tror jeg og , fordi ISP'n min er sux ass! Endret 7. september 2004 av vivastar Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 ElTele som er ISP? caza heter ISP'n min.... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sikker på at antenne boksen er montert riktig vei? Det blir ustabilt hvis den settes feil vei, kommer ann på om du skal ha horisontal eller vertikalt mottak, spørr ISP om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå