tinsley Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei! Har et lite irritasjonsmoment over en funksjon i Norton Internet Security. Det kommer opp en dialogboks med noe som dette "High Risk: Norton...has blocked an intrusion attempt. UDP Inbound. " Så står det en ip adresse nederst og sprøsmål om hva du vil gjøre. Problemet er at ved å trykke på Block og "always use this action" hindrer man jo kun angrep fra denne maskinen. Etter hundre slike meldinger blir man jo drittlei... Finnes det en mulighet for å blokke alle slike angrep fra ukjente ip adresser slik at jeg slipper å peke på OK hver gang? Eller er det bare jeg som har konfigurert NIS feil? Jeg har WLAN g kort og base med 64bits wep kryptering. Takker. Lenke til kommentar
palh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei! Har et lite irritasjonsmoment over en funksjon i Norton Internet Security. Det kommer opp en dialogboks med noe som dette "High Risk: Norton...has blocked an intrusion attempt. UDP Inbound. " Så står det en ip adresse nederst og sprøsmål om hva du vil gjøre. Problemet er at ved å trykke på Block og "always use this action" hindrer man jo kun angrep fra denne maskinen. Etter hundre slike meldinger blir man jo drittlei... Finnes det en mulighet for å blokke alle slike angrep fra ukjente ip adresser slik at jeg slipper å peke på OK hver gang? Eller er det bare jeg som har konfigurert NIS feil? Jeg har WLAN g kort og base med 64bits wep kryptering. Takker. Skaff deg en skikkelig brannvegg du. evt. (billigst) aktiver windows sin branvegg. da slipper du dette. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Så den brannveggen som følger med SP2 er god nok alene? Har du noen anbefalinger utenom denne? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 EZArmor & EZAntiVirus er ei fin pakke.... Gratis (i ett år ??)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå