Gå til innhold

Hvilken brenner er den beste for øyeblikket? (utenom Plextor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Lite-On og Asus 40X er bedre enn plextor 40X.

 

Les min Lite-On 32X test her: http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=69

 

Lite-On 40X kommer til å væra den raskaste 40X brenneren(pga P-CAV brenneteknikk) utenom LG GCE-8400B(også P-CAV brenneteknikk).

 

Har den på test nå. gjennomsnittlig brennehastighet med 80min CD'er 31,5X mens plextor har 29,8X. Ikke så stor forskjell men allikevel raskere. I tid utgjør det kun 10 sekunder i forskjell.

 

Det som er bedre med Lite-On er at den støtter brenning av langt flere platetyper på 40X enn de fleste andre brennermerker.

 

Test blir lagt ut på cdfreaks når jeg er ferdig med testen......kan ta litt tid :wink:

Lenke til kommentar

Men hvordan er spill brenningen til de andre merkene da (lite-on og Asus)

 

Skal sette sammen to maskiner til noen i familien og de bor i samme hus og kommer til å ha nettverk oppe, så jeg tenkte først på plextor pga dens mulighet til å lage perfekte kopier, slik at de ikke trenger å kjøpe to eksemplarer eller hele tiden å cracke spillene de kommer til å linke på.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-09 14:33, Hr Kotelett skrev:

Men hvordan er spill brenningen til de andre merkene da (lite-on og Asus)



 

Både Lite-on og Asus er bedre enn Plextor. Begge disse lager perfekte kopier av spill-CD-er Plextor ikke klarer å kopiere.

Plextor er derimot bedre når det gjelder å kopiere Audio-CD-er med kopibeskyttelse og kan kopiere alle typene som er vanlig i dag.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-08 19:37, peach skrev:

Som kostet 3000,- tilsammen...


 

Vet ikke hvor du handler men på It-butikken koster Yamaha 3200 og SCSI konverter 1569kr tilsammen.

 

Må likevel innrømme at personlig ser jeg ikke det helt store poenget med SCSI. Dagens IDE brennere holder i massevis for meg.

Lenke til kommentar

Hei MR Sir,

 

Hvis du ikke VET så har man faktisk lov å lage BACKUP av de CD-ene man har ORIGINAL. Derfor kan d være lurt å vite at LITE-ON kopierer d meste av de nyeste spilene

 

 

 

Staljin

 

P.S. La oss se om YTRINGSFRIGHET har noe betydning her, eller er d bare KOMUNISTER som styrer dette forumet.

 

 

 

_________________

Shuttle AK31 V3.1 (VIA KT266A)

T.Bird 1GHZ@1399 AXIA(9x150MHz)

256MB TwinMOS PC2100 DDR (DRITT)RAM CL2

IBM 120GXP 40GB

Asus V7700 GeForce2GTS 32MB PURE

 

[ Denne Melding var redigert av: staljin på 2002-05-10 01:45 ]

Lenke til kommentar

Se her,

 

Jeg er ikke blitt utestengt. Yipiiiiiiiiieeeeeee.

 

Dere må slutte å leke "gudene" og være VOKSNE så skal man ikke ha behov for slike kommentarer.

 

Ikke vær som komunistene som sier "VI SPILLER ETTER MINE REGLER ELLER SÅ SPILLER VI IKKE I D HELE TATT".

 

La de som poster feil i FRED. Det går jo faktisk an å bare ignorere feilpostet posten.

 

 

Staljin

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-10 03:03, staljin skrev:

Se her,


Jeg er ikke blitt utestengt. Yipiiiiiiiiieeeeeee.


Dere må slutte å leke "gudene" og være VOKSNE så skal man ikke ha behov for slike kommentarer.


Ikke vær som komunistene som sier "VI SPILLER ETTER MINE REGLER ELLER SÅ SPILLER VI IKKE I D HELE TATT".


La de som poster feil i FRED. Det går jo faktisk an å bare ignorere feilpostet posten.



 

La oss avslutte diskusjonen og barnslige innspill nå, har du ett problem, send meg en mail : [email protected]

 

Ja, faktisk, følger man ikke retningslinjene så har du nok dessverre ikkenoe her å gjøre..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-10 02:22, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-05-09 14:33, Hr Kotelett skrev:

slik at de ikke trenger å kjøpe to eksemplarer eller hele tiden å cracke spillene de kommer til å linke på.



 

 

 

Vi vet alle at den del av loven blir hele tiden misbrukt, men jeg tror at dere har gjordt d klar så mange ganger at dette er ikke stedet til slike diskujoner at jeg blir KVALM av D.

 

Dere bryter ikke loven hvis noen i dette forumet gjør d.

 

 

Staljin

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-10 03:07, staljin skrev:


Vi vet alle at den del av loven blir hele tiden misbrukt, men jeg tror at dere har gjordt d klar så mange ganger at dette er ikke stedet til slike diskujoner at jeg blir KVALM av D.


Dere bryter ikke loven hvis noen i dette forumet gjør d.



 

Vi kan nok visst ikke få sagt det nok ganger.

 

Nei, men vi vil ikke ha det på forumet vårt.

 

End of discussion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...