Gå til innhold

Etterlyser en "Generel Faq"


Anbefalte innlegg

Det jeg vil fram til er at det er en del saker, som det er et enkelt svar på. Som blir stiltt om og om igjend. Det er etter min mening litt unødvendig...

 

Hvis vi hadde tatt en "dugnad" på lage en faq, med det temanen som kommer opp om og om igjend. Da kunne forum modene stengt tråden å bare henvist til faqen...

 

Kan jo også lage en sånn 10 på topp liste over de mest spurte spørsmålene. Det hadde hjelpt mange, for det som skjer er at de poster feil å så blir de led av og så stenger forum modene tråden pga at tråden er useriøs. Å da har jo ikke han fått svar på sitt spørsmål.

 

Her er et eksempel på frammgangsmåte for å poste:

 

1. Sjekk faq

2. Søk på forumet

3. Post ditt spørsmål

 

Det hadde da ført til at kvaliteten på postene økes mye. Det er bare et forslag, å dere har sikket diskutert dette før...

 

Det var bare mine tanker...

 

/Cyrus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Cyrus skrev (2002-05-07 15:53):

Hvis vi hadde tatt en "dugnad" på lage en faq, med det temanen som kommer opp om og om igjend.


Det hadde da ført til at kvaliteten på postene økes mye. Det er bare et forslag, å dere har sikket diskutert dette før...


 

Ja, som du sier har vi diskutert dette tidligere, og vi har noe på gang. Du finner mer om dette i en av de andre trådene her under "tilbakemeldinger".

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...