Neversummer Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Booter som vanlig fra cd`en og filene blir kopiert over. Når maskinen da rebooter slik at innstallasjonen fortsetter( bilde hvor det står 39 min remaining) får jeg umiddelbart denne feilmeldingen. Innstalsjonen kunne fortsette pga en komponent ikke ville la seg innstallere. D:\i386\asms. fatal error. Har prøvd flere cder jeg har liggende, men får akkurat samme feilmeldingen. Dette er utrolig irriterende pga jeg trenger desperat å bruke denne nye pcen. Er det noe vitalt ikke jeg har fått med meg som må gjøres?? Pcen ble kjøpt på netshop uten os, moe jeg trodde jeg skulle takle greit og spare noen kroner siden jeg hadde Xp pro fra før i flere versjoner. noen som har anelse om hva denne feilen kan skyldes?? Takker så utrolig mye for svar Trenger kanskje en liten guide til instalsjonen, har lest litt rundt på forumet om at man trenger noen sata drivere før man kan legge inn windows??? Endret 6. september 2004 av Neversummer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Noen sekunders Googling Kilden: http://www.experts-exchange.com/Operating_...Q_20877474.html (Sjekk nederst på siden) Fiksen: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;307545 Lenke til kommentar
Neversummer Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Tror du misforsto litt ,men takk for hjelp. søkte litt rundt på google og fant mange som hadde samme problem. Svaret var et den helt nye dvdbrenneren min nec 2510A ikke klarte å lese cden som jeg brukte. Satt inn mitt gamle 4 spins cdrom og da funket det fett. Drøyt:) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bra du fant ut av det da Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tror du misforsto litt ,men takk for hjelp. søkte litt rundt på google og fant mange som hadde samme problem. Svaret var et den helt nye dvdbrenneren min nec 2510A ikke klarte å lese cden som jeg brukte. Satt inn mitt gamle 4 spins cdrom og da funket det fett. Drøyt:) Det har jeg også opplevd mange ganger. Har også erfart at de raskeste spillerne ofte gir trøbbel, mens en på 16-24 gangers hastighet funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå