Naits Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva er denne prosessen som kjører i bakgrunnen og laster opp med 150ish kilobyte i sekundet? (I følge Netlimiter) Er det noen som vet dette? Jeg sitter i tillegg på ei ISDN-linje, så det er ikke rart jeg undres... Det eneste som står på nå er maskina mi og Smoothwall-routeren min. Har aldri sett dette før så jeg fatter ikke hva det kan være PS: Google visste det ikke Anyone? Lenke til kommentar
skille Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har aldri hørt om den. Vet du heller ikke selv hva det er, så prøv å slett den... Mest trulig noe spyware, virus etc... -Trond Lenke til kommentar
Naits Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Trudde ikke det var Spyware/virus, fordi jeg har konstant på en oppdatert norton og en hardware brannmur (smoothwall) Men uansett, jeg som sitter på ISDN greier jo ikke å laste opp med 150kb/s Endret 6. september 2004 av Naits Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva er denne prosessen som kjører i bakgrunnen og laster opp med 150ish kilobyte i sekundet? (I følge Netlimiter) Er det noen som vet dette? Jeg sitter i tillegg på ei ISDN-linje, så det er ikke rart jeg undres... Det eneste som står på nå er maskina mi og Smoothwall-routeren min. Har aldri sett dette før så jeg fatter ikke hva det kan være PS: Google visste det ikke Anyone? 150KiloByte er vel litt å ta i men... Kjørt Ad-Aware eller noe lignende? Lenke til kommentar
skille Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Da ville jeg bare spart på den, så får du en bra logg på internett bruk snart.. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Tro meg, det stod 150kilobyte per sekund, konstant i lengre tid. I netlimiter leste jeg av dette I tillegg så blinka LED's på switchen ganske heftig mellom routeren og maskina mi. (Noe som fastslår at det forgikk mye kommunikasjon, for de som ikke forstod helt hva jeg mente Jeg skriver også i fortid, fordi at i skrivende stund så har denne prosessen cirka 1kb å boltre seg med. Iallefall inntill jeg finner ut hva i alle dager dette er. Endret 6. september 2004 av Naits Lenke til kommentar
palh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du skrev ikke feil da og mente wininit32.exe ? wininit32.exe Her er hva symantec sier om den i allefall. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Jeg lurer på hva jusched.exe er for no jeg.. den kjører hos meg... EDIT: Fant det ut.. Tenkte ike på å google før jeg spørte.... Java Sun update program Endret 6. september 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Jeg lurer på hva jusched.exe er for no jeg.. den kjører hos meg... jusched.exe er Sun Microsystems Java Update Scheduler.. den ligger og suser i bakgrunnen og sjekker for oppdateringer til Java nå og da.. du kan disable denne ved og Start->Run->MSConfig og disable den fra "Startup" fanen. Endret 6. september 2004 av bidz Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg lurer på hva jusched.exe er for no jeg.. den kjører hos meg... EDIT: Fant det ut.. Tenkte ike på å google før jeg spørte.... Java Sun update program http://www.liutilities.com/products/wintas...ibrary/jusched/ Se dær Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Trudde ikke det var Spyware/virus, fordi jeg har konstant på en oppdatert norton og en hardware brannmur (smoothwall) Men uansett, jeg som sitter på ISDN greier jo ikke å laste opp med 150kb/s Kjør maskin i sikkretsmodus og prøv da Lenke til kommentar
Naits Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Jeg er veldig sikker Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Eneste jeg finner ang Winitr32.exe er: [Win32 Wmls Driver] winitr32.exe Mulig det er en eller annen type USB driver? siden den "tar" båndbredde hele tiden (USB enheter kan bli listet som og ta båndbredde, nettverksbruk, etc). Start->Search->All Files-> skriv inn "winitr32.exe", vent til systemet har funnet filen, og høyreklikk på den, velg properties, etc. se om du kan se produsent/versjon/etc. der (noe en somregel kan). Endret 6. september 2004 av bidz Lenke til kommentar
Naits Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 W32.Spybot.Worm kom det fram nå isted fra Norton. Da vet vi det iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå