Piokken Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Noen her som har peil på Alchemy i dette spillet og vet hvorfor det skjer at enkelte ingredienser bare forsvinner når jeg prøver å legge de til i Alchemy settet når jeg skal lage en drikk ? Og også hvis noen vet, hva får en med når en kjøper collectors edition utgaven av morrowind? Får man noe brukbart i spillet et kart? det hørte jeg Får man noe slags mer info om Attributes skills og hva som gjør hva mer enn det en får vite i spillet selv? Vel og merke.. Collectors edition utgaven hva er mer der enn vanlige Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Vil det si du har spillet? Hrmf! Jeg nekter å svare i ren misunnelse! :smile: Neida. Collector's Edition har en figur, et kart, en bok med tegninger og en soundtrack CD. Boksen er også større og penere. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Synes at innpakkningen min er helt nydelig. Vitner om god kvalitet, det gjelder jo resten av spillet også, selvfølgelig..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Vil anbefale deg å snuse litt rundt her: http://www.forumplanet.com/RPGPlanet/morro...um.asp?fid=4872 Stort og bra forum for Morrowind... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg tror at han har funnet det ut. Det er tross alt nesten et år siden tråden ble laget. Northwave: hva er poenget med å dra opp en årgammel tråd? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Søkte litt rundt i forumene og slikt, så ikke at tråden var så gammel... Han har sikkert den der (til tiders irriterende) emailbeskjed-greia på uansett, men det var nok ganske unødvendig gjort. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå