GosSiP Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg viste ikke helt i hvilket forum jeg skulle legge denne, så jeg bare la den her. Når man er på lan parties og sånt er det veldig greit med en lås på karbinettet, så folk ikke bare kan åpne opp maskinen og forsyne seg av hva de vil hver gang man er borte fra maskinen for å ta en røyk eller ta en crappis. Noen som har en smart patent på karbinett låser? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har hengelås bak på kabinettet, så de må knuse plexien for å forsyne seg. Lenke til kommentar
nippleboy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tror microplex selger thumbscrews med nøkkel Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 lianli har lås bak på kabinettet som låser sidedøra .. bare 2 hull .må ha egen hengelås. Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg så en ganske tøff lås på LokalLAN her... Det var en som hadde kutta opp et medisin-skap og tatt låsen og satt den på en slik måte at den låste seg... Ganske kult! Har også sett kodelås, men det vet jeg ikke hvordan han ordna :? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå