BiGG- Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg sitter ganske lenge hver dag med pc'en min, har hatt 3 forskjellige stoler, men alle er like harde / dårlige.. Noen som vet om en god stol til å nerde i ? tenkte på butikker som bohus etc.. pris rundt 1000.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) hva med å gå til ikea eller noe og teste de? Endret 6. september 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Når vi først snakker om stoler... Noen som vet hvor mann kan gå kjøpt en sånn stol som er forma som en bolle (salat-bolle-bolle)? Evt vet hva det heter? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du mener sånne som Will Smith tok den prøva i i MiB? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jysk Direktør digg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Eller chef som kan sees på samme bildet, har den selv og den er digg. Vurderer og bytte, men det er fordi jeg skrudde den for dårlig sammen, og dermed har jeg snart slitt ut festet til understellet Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jysk Direktør digg Den er ikke digg. Har den selv, og kommer snart til å kaste'n. Må bare få sopt sammen litt cash, for å kjøpe en ny og bedre stol. Slike billig-stoler (Jysk, Ikea) er stort sett bare dritt. Bedre å legge i litt ekstra kroner å få en skikkelig stol. mvh Pantera Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gammel Ekornes lenestol + lavt bord = aaah. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hos Binders får du bra stoler. Dyre, men skikkelig gode. mvh Pantera Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hos Binders får du bra stoler. Dyre, men skikkelig gode. mvh Pantera ja, de er digge. men per dags dato har jeg en fra ikea, den er også digg og kosta vel ikke så mye som de på binders. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå