ketle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Heisann Har akkurat kjøpt ett Antec Super LANBOY og har ett MSI KT4V Hovedkort. Er to ting jeg ikke får til å virke. 1. Får ikke noe lyd i mikrofonen i fronten. (høytalerutgangen virker helt fint) 2. Får ikke USB portene i front til å virke. Har prøvd mye forskjellige kombinasjoner for å få det til å virke, men får det ikke til. Noen som er i samme situasjon evt. kan komme med noen råd eller tips på hvor man kan få hjelp? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 skjekk om kabelen sitter riktig på hk. du trenger ikke den høytaler'n. ang usb kontaktene så må du ha plugget feil på hk. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 skjekk om kabelen sitter riktig på hk. du trenger ikke den høytaler'n. ang usb kontaktene så må du ha plugget feil på hk. Er klar over at jeg plugger feil. Skjønner ikke hvordan jeg skal plugge, det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå